RobbertJan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Reparatie Sony Z2

Beste Vodafone,

Op 07-07-2015 heb ik mijn Sony Z2 voor de tweede maal ter reparatie opgestuurd. De status van de reparatie kan ik volgen en deze staat nu al een week op "Product gecrediteerd door fabrikant". Ik ben al langs geweest bij de vesteging Lijnbaan te Rotterdam waar ze me tekst en uitleg hebben gegegeven dat ik waarschijnlijk een nieuw toestel krijg.

Nu vind ik het eigenlijk wel lang duren aangezien ik gewoon me nieuwe toestel wil gaan gebruiken en nu geen vervangend toestel heb. Ben al een aantal keer langsgeweest en zou graag willen zien dat er contact met mij wordt opgenomen aangezien de Lijnbaan vestiging geen telefoonnummer heeft waar ik op kan bellen.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Robbert-Jan
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey RobbertJan

Ik raad je aan om eens contact op te nemen met dynafix hierover omdat zij bezig zijn met de reperatie.
Facebook: www.facebook.com/dynafixrepair
Twitter: @DynafixNL
Bellen kan ook:

  • Nederland: 0900-3962349 (€ 0,45 per minuut).
  • België: 070-660733 (lokaal tarief).
  • Luxemburg: (LUX) - 900-44444.
Wij zijn op werkdagen geopend van 09:00 tot 17:30.
Vanuit Vodafone zal er geen contact worden opgenomen met je en zeker niet vanuit hier omdat hier geen privacy gevoelige gegevens worden gedeeld. Mocht je contact willen hebben met Vodafone (klantenservice) kun je via www.vodafone.nl/support/contact zien hoe je contact opneemt met de klantenservice.

RobbertJan
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Steven,

Ik heb Dynafix net gesproken en ze hebben het toestel naar de fabrikant gestuurd. Volgens Dynafix moet Vodafone in overleg met Sony met een oplossing komen. Dit heb ik vorige week ook al bij de Vodafone vestiging te horen gekregen. Vorige week heb ik ook al de klantservice van Vodafone gesproken en deze adviseerde mij langs te komen bij de vestiging voor een status update, aangezien ze geen fysiek telefoonnummer hebben.

Ik zou graag willen zien dat Vodafone met een oplossing komt en contact mij opneemt, aagezien ik een full time job heb en niet altijd langs kan komen.

Mvg,

Robbert-Jan
Anonymous
Niet van toepassing
Nogmaals zal dat neiet gebeuren. Tenzij er daadwerkelijk via de klantenservice een afspraak wordt gemaakt dan is dit natuurlijk een ander verhaal.
Echter vanuit hier kan ik je niet verder helpen omdat ik niet in de systemen van Vodafone kan vanuit hier en dit via de winkel en klantenservice gaat.

Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
RobbertJan zoals steven- al aangeeft kunnen we je hier via het forum niet mee helpen. Omdat je topic niet voldoet aan de regels van dit board voldoet sluit ik dit. De klantenservice helpt je graag verder.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic