Dennisdebengel7

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Rekeningen ouder dan een jaar online bekijken

Ik wil graag rekeningen ouder dan een jaar online bekijken (downloaden) voor mijn boekhouder. Ik hoef niet de specificaties, alleen de rekeningen.

Nu kan ik via MyVOdafone tot februari 2013 terugkijken, maar ik wil alle facturen van 2012 en 2013 .

Is dit mogelijk?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
My.Vodafone gaat inderdaad tot maximaal 12 maanden terug, wanneer je oudere rekeningen wilt zou je kunnen proberen deze via de klantenservice aan te vragen. Hou er echter rekening mee dat er een kans bestaat dat dit in rekening wordt gebracht.

Het beste zou je klantenservice hiervoor kunnen bellen via 1201.


Ik ben geen medewerker van Vodafone. Aan mijn reacties kunnen hierom geen rechten worden ontleend. Mijn reacties zijn ter informatie en om waar mogelijk andere klanten te helpen.Het doel van het Vodafone Forum is om elkaar waar mogelijk te helpen, en hopelijk heeft mijn reactie geholpen en/of heb je hier iets aan. Was mijn reactie behulpzaam/informatief, zou ik het waarderen als je dit middels een klik op het duimpje onder aan dit bericht kenbaar maakt. Is het probleem opgelost, of je vraag naar tevredenheid beantwoord?Dan kun je dit kenbaar maken met een klik op 'Probleem opgelost' onder aan mijn bericht.

Bekijk in context

9 Reacties 9
GerritS1976

Gedreven Raadgever
  • 162Posts
  • 6Oplossingen
  • 48Likes
My.Vodafone gaat inderdaad tot maximaal 12 maanden terug, wanneer je oudere rekeningen wilt zou je kunnen proberen deze via de klantenservice aan te vragen. Hou er echter rekening mee dat er een kans bestaat dat dit in rekening wordt gebracht.

Het beste zou je klantenservice hiervoor kunnen bellen via 1201.


Ik ben geen medewerker van Vodafone. Aan mijn reacties kunnen hierom geen rechten worden ontleend. Mijn reacties zijn ter informatie en om waar mogelijk andere klanten te helpen.Het doel van het Vodafone Forum is om elkaar waar mogelijk te helpen, en hopelijk heeft mijn reactie geholpen en/of heb je hier iets aan. Was mijn reactie behulpzaam/informatief, zou ik het waarderen als je dit middels een klik op het duimpje onder aan dit bericht kenbaar maakt. Is het probleem opgelost, of je vraag naar tevredenheid beantwoord?Dan kun je dit kenbaar maken met een klik op 'Probleem opgelost' onder aan mijn bericht.
Wouter1988

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste mensen,

Als bewijslast voor de belastingdienst heb ik al mijn facturen van 2013 nodig!

Weet iemand hoe ik de facturen van heel 2013 kan ontvangen? help?

Mvg,

Wouter Middelbos
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Wouter1988

Onze klantenservice heeft wel nog toegang tot je oude facturen. Deze kunnen dus per e-mail jouw kant op worden gestuurd. Je kunt dus het beste even bellen of chatten! 😄
ingridroel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem, maar heb geen idee hoe ik moet 'chatten'......

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @ingridroel

Kijk hiervoor op deze site.
Misha1985

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heel apart, maar ik heb net contact gehad met klantenservice via chat. Hier werd verteld dat men de rekeningen ouder dan een jaar niet meer heeft. Ik vroeg of ik de rekeningen van 2012 tot 2015 kon ontvangen via de mail.
Dit was absoluut niet mogelijk. Nu zie ik hier weer een ander antwoord van iemand van Vodafone.
Wie kan ik bereiken om ze wel te kunnen ontvangen? Is het nog steeds mogelijk? Is het niet meer mogelijk?
Ik ben in de war nu : ))))

Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Misha1985,

Vreemd dat er aangegeven is dat dit niet mogelijk is. Dat is het namelijk wel. Er zijn echter wel kosten aan verbonden. Een kopie van de rekening kost €3,56 per factuur. Mocht je graag een specificatie ontvangen dan zijn de kosten €5,08 per factuur. Ik raad je aan morgen te bellen met 1201. Mijn collega's kunnen dit dan voor je aanvragen. Via het Forum kunnen we je hier helaas niet mee helpen omdat we geen vragen behandelen waar we persoonlijke informatie voor nodig hebben.

Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Er is niet meer op dit topic gereageerd. Daarom sluiten we dit over twee dagen, tenzij iemand nog een reactie plaatst.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gesloten + Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic