Wanessaphanie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening.

De maandelijkse kosten van mijn abonnement werd vorige maand en deze maand terug gestorte op mijn rekening. Is er misschien iets fout gegaan in het systeem. Graag wil ik weten wat er aan de hand is.
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Wanessaphanie,

Ik kan niet echt uit je bericht opmaken wat er nu precies aan de hand is. Heb je een creditering ontvangen en is er alsnog een bedrag van je rekening afgeschreven? Of bedoel je misschien dat het niet lukt om je factuur te betalen? Kun je dit iets meer toelichten?
Wanessaphanie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi MaartjeP,

Het is zo, normaal wordt het elke maand mijn abonnementskosten automatisch afgeschreven van mijn bankrekening maar de factuurrekening van februari werd op de 18/02 afgeschreven en toen twee dagen later werd het bedrag terug gestort op mijn bankrekening. Ik vond het raar en het is deze maand ook weer gebeurd. Ik vermoed dat het heeft te maken dat ik geen genoeg saldo had op mijn bankrekening.
Graag wil ik weten wat echt aan de hand is, of moet ik misschien de serviceklant bellen?!
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi Wanessaphanie,

Het lijkt me wel verstandig om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice.
http://www.vodafone.nl/klantenservice/
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic