Llimburg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening

Ik heb geen abonnement meer bij jullie maar vandaag wordt in 1 keer 33 euro van mijn rekening afgeschreven. Dit klopt niet en dit vind ik niet kunnen. Ik heb nu bij iemand anders een abonnement en niet meer bij jullie.
Waarom word er dan nog geld van mijn rekening afgehaald?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Llimburg

Welkom op de community!

Ik kan me voorstellen dat je wilt weten waar deze rekening uit bestaat.
Mocht je nog in my Vodafone kunnen, dan kun je hier de factuurspecificatie inzien.
Vaak bestaat de laatste factuur uit abonnementskosten en eventuele gebruikskosten tot aan de einddatum.

Wegens privacy redenen kan ik vanuit hier niet met je meekijken. Ik wil je dan ook verzoeken om hiervoor contact op te nemen met mijn collega's via 0800-0094 of via de chat. Mijn collega's kijken graag hiervoor met je mee!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Llimburg

Welkom op de community!

Ik kan me voorstellen dat je wilt weten waar deze rekening uit bestaat.
Mocht je nog in my Vodafone kunnen, dan kun je hier de factuurspecificatie inzien.
Vaak bestaat de laatste factuur uit abonnementskosten en eventuele gebruikskosten tot aan de einddatum.

Wegens privacy redenen kan ik vanuit hier niet met je meekijken. Ik wil je dan ook verzoeken om hiervoor contact op te nemen met mijn collega's via 0800-0094 of via de chat. Mijn collega's kijken graag hiervoor met je mee!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic