Goedemorgen, hier ben ik weer!
Abonnee sinds 16 oktober 2019, eerst door een fout van Vodafone een week niet gebeld kunnen worden, na tien werkdagen dat probleem opgelost door Vodafone.
Toen kwam de eerste rekening van € 300,25 Na vele malen bellen kwamen er toen opeens drie credit nota's, t.w. € 270,95, € 25,00 en € 4,64 Uiteindelijk toen € 9,87 betaald.
Ik heb c.f. contract een automatische incasso afgegeven. Toch vind ik nu voor de tweede maand weer een bedrag van € 4,57 voor incasso kosten terug. Mijn rekening van € 13,56 staat inmiddels klaar op Mijn Vodafone en zal omstreeks 21 december automatisch afgeschreven worden. Het bedrag van € 4,57 (incasso kosten) moet hierop in mindering worden gebracht.
Ik heb vanaf 16 oktober j.l. vele malen gebeld en gechat met uw medewerkers, echter ik schijn niet tot de kern van het probleem door te kunnen dringen, er worden/blijven door Vodafone fout op fout gemaakt te worden.
Ik zou het zeer waarderen als de problemen bij Vodafone nu eens opgelost worden.
Als de komende maand het probleem weer voordoet zal ik als klant het contract met Vodafone moeten beeindigen wegens wan prestaties
M.v.g. John de Heer