Ik blijk al enige tijd te betalen voor een mij onbekende vodafone dienst.
Het klantennummer (waarvan ik alleen de laatste 3 cijfers kan zien op mijn bank afschrift) komt niet overeen met het klantennummer van mijn pre-paid sim.
Het bedrag is elke keer hetzelfde dus het lijkt een abonnement op iets.
Hoe kan ik het beste met vodafone contact opnemen om uit te zoeken wat dit kan zijn ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Kharian
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Het ligt eraan om welke dienst het gaat. Als het om een betaaldienst gaat via SMS of mobiele internetdienst, dan kan je je afmelden via www.payinfo.nl. Op die pagina stop je dan deze diensten. Heb je via internet een entertainment aangevraagd, dan kan je deze opzeggen via deze pagina: https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/entertainment
Laat nog even weten of het is gelukt. Mocht je nog vragen hebben over je rekening, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone.
Hoi @Kharian
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Het ligt eraan om welke dienst het gaat. Als het om een betaaldienst gaat via SMS of mobiele internetdienst, dan kan je je afmelden via www.payinfo.nl. Op die pagina stop je dan deze diensten. Heb je via internet een entertainment aangevraagd, dan kan je deze opzeggen via deze pagina: https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/entertainment
Laat nog even weten of het is gelukt. Mocht je nog vragen hebben over je rekening, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.