TomKlomp

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Rekening verdwijnt niet, na voldoen van factuur.

Hoi,

Ik heb zojuist een rekening betaald met creditcard. Deze is afgeschreven, maar de rekening verdwijnt niet. Hoe komt dit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
TomKlomp
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nog steeds niet. Mij is verzocht een afschrift naar creditadminteam te sturen.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Hoi TomKlomp

Welkom op de Community!
Hoe bedoel je precies de rekening verdwijnt niet?
In My Vodafone zal de rekening een jaar lang blijven staan. Na een jaar wordt deze pas verwijderd.
Betreft het betalen van een factuur, duurt dit even voordat het verwerkt en bijgewerkt is in My Vodafone.
TomKlomp
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
De rekening is nog niet verwerkt zie ik op vodafone. Maar ik zal even geduld hebben. Vaak als ik via IDeal betaal is deze direct verwerkt.
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Het heeft altijd even nodig. Bij iDeal wordt dit meteen verwerkt, dat klopt.
Mocht het na vandaag nog niet verwerkt zijn, kun je ons dan een berichtje sturen via Facebook of Twitter?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Wat is ondertussen de status @TomKlomp?
TomKlomp
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Sharon,

Het is nog steeds niet verwerkt. Ik heb een medewerker gesproken maandag en het werd binnen 3 werkdagen verwerkt. Status is nog steeds op ''niet betaald''.
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Dan is het helaas op dit moment afwachten tot deze dagen voorbij zijn! Laat je weten of het daarna wel op betaald staat TomKlomp ?
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Zie je inmiddels wel al staan dat het betaald is TomKlomp ?
TomKlomp
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nog steeds niet. Mij is verzocht een afschrift naar creditadminteam te sturen.
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes
TomKlomp wrote:
Nog steeds niet. Mij is verzocht een afschrift naar creditadminteam te sturen.

Wat vervelend maar als je dit hebt gedaan zal het wel snel opgelost zijn.
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Top, dan zullen zij het vanuit daar verder oppakken.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Hoi TomKlomp

Welkom op de Community!
Hoe bedoel je precies de rekening verdwijnt niet?
In My Vodafone zal de rekening een jaar lang blijven staan. Na een jaar wordt deze pas verwijderd.
Betreft het betalen van een factuur, duurt dit even voordat het verwerkt en bijgewerkt is in My Vodafone.
TomKlomp
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
De rekening is nog niet verwerkt zie ik op vodafone. Maar ik zal even geduld hebben. Vaak als ik via IDeal betaal is deze direct verwerkt.
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Het heeft altijd even nodig. Bij iDeal wordt dit meteen verwerkt, dat klopt.
Mocht het na vandaag nog niet verwerkt zijn, kun je ons dan een berichtje sturen via Facebook of Twitter?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Wat is ondertussen de status @TomKlomp?
TomKlomp
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Sharon,

Het is nog steeds niet verwerkt. Ik heb een medewerker gesproken maandag en het werd binnen 3 werkdagen verwerkt. Status is nog steeds op ''niet betaald''.
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Dan is het helaas op dit moment afwachten tot deze dagen voorbij zijn! Laat je weten of het daarna wel op betaald staat TomKlomp ?
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Zie je inmiddels wel al staan dat het betaald is TomKlomp ?
TomKlomp
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nog steeds niet. Mij is verzocht een afschrift naar creditadminteam te sturen.
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10473Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2484Likes
TomKlomp wrote:
Nog steeds niet. Mij is verzocht een afschrift naar creditadminteam te sturen.

Wat vervelend maar als je dit hebt gedaan zal het wel snel opgelost zijn.
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2204Likes
Top, dan zullen zij het vanuit daar verder oppakken.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic