Higino

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening nog niet voldaan omdat de rekening niet klopt

Hallo Vodafone,ik wil doorgeven dat ik had nog niet betaald de bedrag van €87,45 omdat ik ben niet met accord over dat bedrag omdat een maand van te voor had ik stop een rekening van €95 peer maand met verzekering van 2 telefoon.Wat was van elke telefoon €10 van verzekering,wat is €20 voor 2 telefoon,en in de maand van oktober jullie stuur een rekening van €87,45,door dat ben ik nog niet betalen.

Volgens mij €95 - 20=75 een niet 87,45.

Ik hoop jullie kan verstand mij probleem 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Higino zonder de gegevens via een privébericht kan ik helaas niet met je meekijken naar de factuur en waarom er meer berekend is.
Mocht je dit alsnog willen, dan ontvang ik graag de gevraagde gegevens van je via een privébericht.

Voor nu heb ik het topic gesloten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Higino
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Vodafone,ik wil doorgeven dat ik had nog niet betaald de bedrag van €87,45 omdat ik ben niet met accord over dat bedrag omdat een maand van te voor had ik stop een rekening van €95 peer maand met verzekering van 2 telefoon.Wat was van elke telefoon €10 van verzekering,wat is €20 voor 2 telefoon,en in de maand van oktober jullie stuur een rekening van €87,45,door dat ben ik nog niet betalen.

Volgens mij €95 - 20=75 een niet 87,45.

Ik hoop jullie kan verstand mij probleem 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Higino 

Welkom op de community! 
Indien een factuur niet klopt kun je altijd in My Vodafone controleren waaruit een factuur is opgebouwd. Dit doe je door de factuur te specificeren en op de factuur te klikken,
Indien je er niet uit komt kunnen wij altijd met je mee kijken waarom een factuur niet klopt.

 

Kun je mij de volgende gegevens sturen voor de verificatie via een privébericht ?

- Voorletters en achternaam
- Adres
- Postcode
- 06-nummer
- Geboortedatum
- De laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Dankjewel alvast!

Groet,
Steven

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Higino zonder de gegevens via een privébericht kan ik helaas niet met je meekijken naar de factuur en waarom er meer berekend is.
Mocht je dit alsnog willen, dan ontvang ik graag de gevraagde gegevens van je via een privébericht.

Voor nu heb ik het topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic