Ton56

Stamgast
  • 81Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Rekening hoger dan in contract staat ?

Op 22-09-2014 is is mijn oude abonnement omgezet naar smart sim only 500 voor 12 maanden van €22,50 voor €16,00 (klantnummer: 370736944, order referentie: 10643208). In de bevestigingsmail stond dat alle genoemde bedragen inclusief btw zijn tenzij anders vermeld.
Op mijn eerste rekening voor oktober wordt € 18.59 berekend waar dan ook nog btw bijkomt ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo@ton56,
We hebben binnen ons forum een topic waarin we aangeven welke berichten er via het Forum kunnen worden opgelost en welke niet (+ waarom niet). Je vindt hier ook alle alternatieve contact mogelijkheden.
Gr. Per

Bekijk in context

8 Reacties 8
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Heb je er aan gedacht dat het gebruik altijd een maand later op je rekening zichtbaar is? Als er dus in september kosten zijn die buiten de bundel vallen, dan zie je deze pas in oktober op de rekening verschijnen.

Hoop dat dit de zaak verduidelijkt.
Ton56
topicstarter
Stamgast
  • 81Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes
Is hier niet het geval, voor smart sim only 500 staat voor de maand oktober € 18,59 op de rekening, terwijl ook nog btw wordt berekend.
Ton56
topicstarter
Stamgast
  • 81Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes
Dus niet opgelost Martin, graag de markering 'opgelost' weghalen a.u.b. !
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Beste Ton,

Ik heb het niet op opgelost gezet, noch ben ik in staat de status aan te passen. Ik ben geen moderator op het forum.

Aangezien Vodafone altijd met hele maanden werkt, zou het nog kunnen dat de meest recente factuur het restant van 1 maand betreft, plus de lopende maand.
Daarmee zou je uit kunnen komen op een bedrag dat hoger is dan het normale maandbedrag.
Abonnementsprijzen worden altijd inclusief BTW gecommuniceerd, op een factuur moeten echter de bedragen eerst exclusief BTW vermeld staan en daarna apart de BTW erbij gerekend krijgen.
Ton56
topicstarter
Stamgast
  • 81Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes
Nogmaals: dat is niet geval, op de gespecificeerde rekening wordt € 18,59 voor een maand smart sim only 500 in rekening gebracht + daarna nog btw en dat is niet de € 16 die in het contract staat !
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Contract kan ik niet inzien, mogelijk de moderators van het forum wel.

Het klinkt alsof de korting niet is toegepast (normale prijs van jouw abo is 22,50, dat is 18,59 ex BTW).
Als blijkt dat jouw contract inderdaad die korting nog moet krijgen, kunnen ze dat voor je aanpassen en krijg je voor het teveel betaalde gewoon een creditering.

Zal ongetwijfeld goedkomen 😉
Ton56
topicstarter
Stamgast
  • 81Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes
Dat lijkt de oorzaak. Ben benieuwd of een moderator reageert en de zaak oplost of alleen adviseert om de lastig te bereiken klantenservice te bellen ...
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo@ton56,
We hebben binnen ons forum een topic waarin we aangeven welke berichten er via het Forum kunnen worden opgelost en welke niet (+ waarom niet). Je vindt hier ook alle alternatieve contact mogelijkheden.
Gr. Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic