Falconiti

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening - een nummer op de specificatie blokkeren

Ik wil van de gespecificeerde rekening af , bepaalde nr wil ik niet terug zien op overzicht .

hoe kan ik nr verwijderen van onherkenbaar maken 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Falconiti 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan op je eigen gespecificeerde rekening geen nummers laten blokkeren, die je zelf hebt gebeld. Je kan wel je mobiele nummer onzichtbaar laten maken bij anderen op hun rekening. Dus stel dat jij belt, of iemand anders belt jou, dan zal je nummer niet bij die persoon op de rekening komen te staan. Als je van iemand anders z’n nummer niet meer wilt zien, dan moet die persoon dat doen. 

Dit kan je dus doen via My Vodafone, via deze link:
https://www.vodafone.nl/my/service/privacy-instellingen

Ga naar mijnnummervermelding.nl om je telefoonnummer op te laten nemen in telefoongidsen, of je aan te melden bij nummerinformatiediensten.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Falconiti 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan op je eigen gespecificeerde rekening geen nummers laten blokkeren, die je zelf hebt gebeld. Je kan wel je mobiele nummer onzichtbaar laten maken bij anderen op hun rekening. Dus stel dat jij belt, of iemand anders belt jou, dan zal je nummer niet bij die persoon op de rekening komen te staan. Als je van iemand anders z’n nummer niet meer wilt zien, dan moet die persoon dat doen. 

Dit kan je dus doen via My Vodafone, via deze link:
https://www.vodafone.nl/my/service/privacy-instellingen

Ga naar mijnnummervermelding.nl om je telefoonnummer op te laten nemen in telefoongidsen, of je aan te melden bij nummerinformatiediensten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic