Lousje_88

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening betalen?

Hoi ik heb een vraag, ik kreeg een sms dat ik binnen 3 dagen een rekening moet betalen om een blokkade te voorkomen. Normaal krijg ik nog 3 smsjes vooraf waaronder dat de rekening niet afgeschreven kon worden. Die heb ik niet gehad. Nu kijk ik bij mijn specificaties en zie dat ie al betaald is, maar hij is niet van mijn rekening afgehaald.. Hoe zit dit en wat moet ik doen? Ik hoop snel antwoord te krijgen!! Gr.
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Heb je de betreffende faktuur nou wel of niet betaald ? En wat bedoel je met "hij is niet van mijn rekening afgehaald"

Een Vodadone faktuur hoef je maar één keer volledig en op tijd te betalen.
Als automatische incasso niet lukt. Dan heb je nog ongeveer acht dagen om je faktuur te betalen via een iDEAL betaling via MyVodafone. Die betaling gebeurt dan via jouw Internet-bankieren omgeving. En een iDEAL betaling wordt heel snel verwerkt door Vodafone.

Heb je al betaald. Bel dan de klantenservice van Vodafone op telefoonnummer 1201 om jouw betaling te traceren. En om die betaling alsnog administratief aan de juiste Vodafone faktuur te koppelen.

Meer kunnen wij op dit Forum niet voor jou doen. Met individuele kwesties moet je toch echt bellen met de kKlantenservice van Vodafone. Daar zijn zij voor. Zij kunnen wel in jouw klantgegevens / betalingsgegevens kijken. Forumleden en Moderators kunnen dat niet !!!

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic