Het werkt nu sinds vandaag zowel op de PC als op de telefoon, heb ook alle betalingen gedaan.
Dit hele gedoe heeft mij veel tijd gekost, tot 3x toe mijn factuur verval datum laten wijzigen (20 minuten oer gesprek en herhaaldelijk uitleggen), taloze keren moeten proberen om te betalen, ruzie met de klanten service omdat ik niet actief geinformeerd werd, wanneer het zou werken en dreigen met aflsuiten.
Het zou zo moeten zijn: Sorry beste klant, we krijgen het momenteel niet voor elkaar, als u op een andere manier wilt betalen graag, anders zullen we facturen opschorten en u informeren wanneer het opgelost is.
En niet: we schuiven uw factuur een week op, maar u heeft een betaal verplichting volgens de algemene voorwaarden (wat ik betwist, omdat de betaal wijze al 2 jaar via CC card gaat, en dit dus een geacepteerde wijze is die vodafone niet kon faciliteren) Nee we gaan u niet informeren wanneer het weer kan, weet u wel hoeveel klanten we dan moeten informeren, blijf maar proberen en als u niet afgesloten wilt worden moet u volgende week maar weer bellen of gewoon op een andere manier betalen,.
Dit verhaal is absoluut niet positief m.b.t. klant vriendelijkheid, het zou Vodafone sieren dit toe te geven en op een of andere manier een blijk van waardering te geven.