giresun28

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Rekening betalen - CREDITCARD SELECTEREN LUKT NIET

Goedemiddag,

Ik kan op my vodafone (via website) en My Vodafone (app) mijn rekeningen niet betalen met mijn Creditcard.

Deze keuze om creditcard te selecteren kan ik niet aanklikken/selecteren. De keuze iDeal staat standaart geselecteerd.
Ik kan niet op de button van Creditcard klikken. Het kan wel maar het wordt niet geselecteerd. De button is dan grijs en blijft grijs nadat ik er op klik, keuze wordt dus niet geselecteerd.
Dit geldt voor zowel de website als de app.

Ik wil graag dat deze probleem verholpen wordt, anders ben ik van plan mijn abonnement op te zeggen.
Ik wil gewoon mijn betalingen kunnen doen met een Creditcard.
Hoop dat het probleem duidelijk is.

Met vriendelijke groet,
giresun28
13 Reacties 13
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi giresun28,

Dit probleem is bekend bij ons.
We werken er hard aan om het zo snel mogelijk op te lossen.
Wanneer het opgelost is, zullen we het hier laten weten.
JPR31

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Blijft de rekening gewoon openstaan?
Ik ontvang namelijk al berichten dat ik een wan betaler ben, ik wil wel betalen maar de website geeft niet de mogelijkheid om de betalingswijze zoals ik al 2 jaar gebruik en overeen gekomen ben te gebruiken.

Ik wil voorkomen dat er aflsuitingen gaan gebeuren.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi JPR31,

Dit probleem is nog steeds in onderzoek. Onze excuses voor het ongemak. Om afsluiting te voorkomen raad ik je aan even contact met ons op te nemen via 043 351 45 25 (op werkdagen bereikbaar tot 17.30 uur).
JPR31

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat heb ik al gedaan, maar geen duidelijkeheid,
Ik moet nu elke week bellen en checken om de factuur een week langer open te laten staan, een telefoongesprek met wachten kost minstens 20 minuten. Het probleem ligt bij jullie niet bij mij.

Het zou fijn zijn als jullie de factuur open laten, en direct actief mij benaderen zodra de overeengekomen betalings wijze weer werkt. (wekelijks bellen en kijken is niet echt klantvriendelijk).


Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
JPR31, wil je het nog eens proberen? Ik zie dat het nu opgelost zou moeten zijn.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
JPR31, is het nog gelukt?
JPR31

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee kan nog steeds niet betalen via de website met creditcard zoals ik al meerdere jaren doe,
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
JPR31, ik heb het hier getest met een account. Daarop kan ik wel weer kiezen voor CreditCard. Wil je het eens met een andere webbrowser proberen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
giresun28, wil je het ook nog een keer proberen? Het probleem is opgelost.
JPR31

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zowel met Chrome, Firefox and explorer en op mijn mobiel (ios) lukt het me niet om creditcard te kiezen, de idela optie werkt wel.

Het lijkt met mijn account dus niet opgelost.


Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
JPR31, neem in dat geval contact op met onze klantenservice. Dan zal je account verder nagekeken worden.
JPR31

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het werkt nu sinds vandaag zowel op de PC als op de telefoon, heb ook alle betalingen gedaan.

Dit hele gedoe heeft mij veel tijd gekost, tot 3x toe mijn factuur verval datum laten wijzigen (20 minuten oer gesprek en herhaaldelijk uitleggen), taloze keren moeten proberen om te betalen, ruzie met de klanten service omdat ik niet actief geinformeerd werd, wanneer het zou werken en dreigen met aflsuiten.

Het zou zo moeten zijn: Sorry beste klant, we krijgen het momenteel niet voor elkaar, als u op een andere manier wilt betalen graag, anders zullen we facturen opschorten en u informeren wanneer het opgelost is.

En niet: we schuiven uw factuur een week op, maar u heeft een betaal verplichting volgens de algemene voorwaarden (wat ik betwist, omdat de betaal wijze al 2 jaar via CC card gaat, en dit dus een geacepteerde wijze is die vodafone niet kon faciliteren) Nee we gaan u niet informeren wanneer het weer kan, weet u wel hoeveel klanten we dan moeten informeren, blijf maar proberen en als u niet afgesloten wilt worden moet u volgende week maar weer bellen of gewoon op een andere manier betalen,.

Dit verhaal is absoluut niet positief m.b.t. klant vriendelijkheid, het zou Vodafone sieren dit toe te geven en op een of andere manier een blijk van waardering te geven.


Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi JPR31,

Aangezien betalen via creditcard niet de enige betaaloptie is, blijft de betaalverplichting inderdaad gewoon bestaan. Maar, goed om te horen dat het in ieder geval weer werkt en alle betalingen zijn gedaan! We zullen het topic bij deze dan ook sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic