ejwelling

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening bekijken via de app of my Vodafone

Hallo,
Ik probeer om op bovenstaande manieren te achterhalen waar de kosten te vinden zijn die buiten de bundel vallen. Helaas kom ik niet verder dan dat er mms berichten verzonden zouden zijn (niet door mij!). Helaas is het onmogelijk om dit in te zien, ook de rekening downloaden geeft geen mogelijkheid om dit in te zien.... Ben ik dus wat deze kosten betreft aan de goden overgeleverd? Heb al getracht om de klantenservice te bellen, maar wordt daar geconfronteerd met zeer lange wachttijden. Blijkbaar heeft een groot aantal Vodafone klanten ook veel vragen over hun rekening.
Groet,
Eric
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Zodra je naar het kopje rekeningen gaat, zie je aan de rechterzijde het download tekentje staan. Wat geeft hij aan als je daarop klikt (website)?
Tevens zou je als je bijvoorbeeld op augustus klikt moeten zien welke kosten in augustus buiten de rekening zijn gemaakt. Vervolgens kun je het daarna helemaal verder gaan specificeren op bellen sms'en en data.
Echter vanuit hier kan ik niet met je meekijken. Dit heeft te maken dat het forum. Is bedoelt om vragen te stellen die beantwoord worden door andere forumgebruikers worden beantwoord. Bij alle vragen waar het systeem voor nodig is moeten we je helaas doorverwijzen.Hiervoor dien je echt bij de klantenservice te zijn. Dit kan ook eventueel via de chat.
Het kan inderdaad vrij druk zijn. Echter proberen we iedere klant zo goed mogelijk te woord te staan. Daardoor kan het soms zijn dat het wat langer duurt voordat er iemand aan de lijn is.

ejwelling
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie. Ik heb de rekening gedownload, echter is het onmogelijk om een gespecificeerde rekening te krijgen, de rekening is alleen het totaal overzicht. Ik ben bang dat er niets anders op zit dan de klantenservice te bellen. Maar vanwege de erg lange wachttijden heb ik reeds 3x opgegeven vanmiddag.
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je inmiddels al iemand gesproken van de klantenservice?
ejwelling
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, nog steeds onmogelijk lange wachttijden.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Ik hoop dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. Omdat we je bij deze vraag via het Forum niet kunnen helpen zullen we het topic over 48 uur sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic