Ikkeellen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening april 2015

De afgelopen maanden is het misgegaan met mijn automatische incasso's, wat ik uberhaupt al erg vervelend vind. Nu heb ik als laatst mijn rekening van maart betaald en kijk al sinds begin deze maand regelmatig of de rekening van april er al staat. Echter tot op heden heb ik deze nog niet gezien of is deze nog niet geïncasseerd. Ik zou het erg vervelend vinden als ik hier achteraf boetes e.d. voor krijg. Of dat ik straks meerdere maanden in één keer moet betalen. Is er iemand van Vodafone die hier zsm naar kan kijken ?!
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@lkkeellen,

Vanuit hier kunnen we niks voor je betekenen omdat op het forum geen privacy gegevens gedeeld worden. Tevens moet het ook een vraag zijn die mede forum gebruikers kunnen beantwoorden.
Ik raad je aan om hierover contact op te nemen emt de klantenservice afdeling facturen. Zij kunnen jouw hier verder bij helpen en zien hoe het staat met openstaande rekeningen. Tevens.

Groetjes stevied86
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Ikkeellen,

Wat we wel weten is dat Vodafone ernstige systeem-problemen heeft door de update naar een geheel nieuw systeem. Gevolg is dat fakturen veel later inzichtelijk worden, dan dat je gewend bent. Dat je je faktuur van April 2015 nog niet kunt zien, is dus niet zo vreemd.

Geen faktuur die zichtbaar is. Dat betekent dat ook de Klantenservice jou niet kan helpen met deze vraag. Zij kunnen ook geen faktuur tevoorschijn toveren.

Wachten dus. En regelmatig MyVodafone controleren. Het reguliere maandelijkse faktuurbedrag, kun je alvast opzij zetten. Zodat je straks geen geld tekort komt. Reserveer het reguliere maandbedrag gewoon op een aparte rekening. Dan kom je niet voor verrassingen te staan.

Een tekortkoming van Vodafone dat zij niet communiceert over dit soort kwesties.

Succes!

Netwerker
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Zoals stevied86 aangeeft is dit geen geschikt bericht voor op het forum. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic