nickwierden

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening Datagebruik

Al jaren ben ik tevreden klant bij Vodafone
Alleen vandaag ben ik geschrokken en in mijn ogen zeer onterecht behandeld.
Sinds het begin van deze maand heb ik een nieuwe telefoon waar ik snel meer kan internetten. Deze gebruik ik dan ook voor facebook, mail, youtube enz enz. Nu kwam ik al snel aan mijn data limiet.
Hier kreeg ik een sms bericht van, dus dat is prima geregeld.
Ik heb toen direct een sms gestuurd met BLOX BEPERKT INTERNET AAN. Dit om mijn kosten niet op te laten lopen.

Hier kreeg ik een sms van terug met antwoord dat dit niet verwerkt kon worden. Dit kan gebeuren, storing misschien, dus heb ik dit nogmaals gestuurd. Toen kwam er geen bericht terug en ben ik er van uitgegaan dat alles geregeld zou zijn. Eind goed al goed,.
Helaas kreeg ik vandaag een smsje dat mijn extra kosten opgelopen waren tot Euro 100,- !!
Ik helemaal in de stress omdat dit heel veel geld voor mij is.
Heb ik gebeld met de klantenservice en deze gaven mij als antwoord dat dit niet geld voor het Red abb welke ik heb bij Vodafone. Er blijken oude en nieuwe Vodafone Red abb te zijn.
Helaas weten nieuwe medewerkers b dit ook niet en hebben ze mij verkeerd voorgelicht.

Hoe kan ik dit allemaal weten als consument???? Ik heb geen bericht of foutmelding gehad van ze?
Zelfs mensen van de klantenservice gaven mij de tip om dit zo te doen. Alleen heb ik een "oud" abb en dan kan dat niet. Je moet het allemaal maar weten.

De dame van de klantenservice gaf aan dat ze de euro 100 kan crediteren als ik een ander abb neem, Dit is toch een zeer vreemde manier van zaken doen? Ik heb een prima abb en wil dit zo houden.
Bij een nieuw abb ga ik veel meer betalen.
Ik ben mijn inziens niet juist behandeld en zie graag deze euro 100,- gecrediteerd worden.
Ik ben geen zeurpiet, maar recht is recht en niet krom.

Mvrg
Nick Pikkemaat
3 Reacties 3
Loes66

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik.ben van red essential overgegaan op scherp xl a 16 euro per mnd miv 8 januari. Krijg nu een rekening van mijn oude abb a 35 euro. Grrr.....
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Welkom op het Vodafone Forum. Het Forum is bedoeld voor en door gebruikers. Het is dus niet mogelijk om hier een creditering aan te vragen. Zie ook onze huisregels. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic