Hallo
Turkije valt onder de 43 Voordeellanden bij Vodafone, waar je een Alles-in-1-op-reis-dagbundel (BloX) bij je Abonnement kunt afsluiten. Dat kost inderdaad €2,00 per etmaal. En daarvoor krijg je onder andere 35 MegaByte aan data-tegoed per etmaal. Voor vier weken, ofwel 28 dagen, zou je voor wat betreft kosten moeten uitkomen op:
28 x €2,00 = €56,00
Voor 28 dagelijkse Alles-in-1-op-Reis-dagbundels (BloX)
Welk abonnement heb je afgesloten bij Vodafone. Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt met "opwaarderen"
Je hebt toch een abonnement. Volgens mij kan die Alles-in-1-op-Reis-dagbundel (BloX) alleen worden toegevoegd bij een abonnement van Vodafone. En dan staan de kosten vast. Namelijk €2,00 per etmaal.
Mocht je geen abonnement hebben bij Vodafone. Dan kun je beter in Turkije prepaid-sim-kaarten kopen van de grootste telecom-provider in Turkije. Dat is dan veel goedkoper voor jou, dan Vodafone prepaid in het buitenland.
Je hebt dan wel een nieuw Turks nummer. Dus vergeet niet dat nieuwe Turkse nummer met de correcte internationale toegangscode van Turkije door te geven aan je familie en vrienden in Nederland.
Tenslotte adviseer ik je om je data-gebruik altijd scherp in de gaten te houden met twee onafhankelijke data-registratie Apps. Die kun je downloaden uit de Google PlayStore. Of de Apple AppStore.
Die twee onafhankelijke data-registratie Apps (data counters) moet je dan om 00:00 uur instellen op een data-limiet of data-quotum van 35 MegaByte per 24 uur. Dat is namelijk het data-tegoed van de Alles-in-1-op-Reis-dagbundel (BloX). En dat de data-registratie Apps automatisch de data-connectie afbreken, zodra je 35 MegaByte aan data op een dag hebt verbruikt. Bijvoorbeeld 3G Watchdog van App ontwikkelaar Richard Gruet.
N.B. 35 MegaByte per etmaal is niet veel. Daar ben je zo doorheen.
Succes!
Netwerker