Jacodeharder

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Registreren signaalplus

Ik heb sinds een paar wken een femtocel.
maar de pagina om signaalplus te registreren is al weken uit de lucht.
ik vraag me af wanneer dit wordt opgelost.
zijn er meer mensen die hier lats van hebben.
want zonder de regitratie kan ik de femtocell niet gebruiken.
9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 896Likes

Hi! @Jacodeharder ,

Welke foutmelding krijg je in beeld te zien? Heb je het al eens geprobeerd op en andere PC of via en andere browser? Je kan ook even de klantenservice hiervan op de hoogte houden via www.vodafone.nl/support/contact/
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Hey@Jacodeharder,

Heb je bovenstaande al uitgeprobeerd? Zie het bericht van @SamsungExpert

Mocht dit niet helpen dan kan de klantenservice een case erin zetten om te laten onderzoeken waarom deze niet wordt weergegeven en tevens om te zoeken voor een oplossing voor je.

Groetjes stevied86
Jacodeharder
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg de melding:
er ging iets mis probeer het later nog eens
zowel met chrome en explorer
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Hey@Jacoharder.

Ik weet dat gisteren de systemen van my vodafone er gisteren even uitslagen. Zou je het vandaag als nog willen proberen.

Groetjes stevied86
Jacodeharder
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

deze melding krijg is nu
Proxy Error
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
The proxy server could not handle the request GET /aclm/.
Reason: Error reading from remote server

Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 69Likes

Hoi @Jacodeharder, er waren inderdaad problemen met het SignaalPlus gedeelte van My Vodafone. Deze zijn inmiddels opgelost. Zou je het nog eens kunnen proberen? Hoe gaat het dan?
Jacodeharder
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg nu weer deze melding te zien.
SignaalPlus foutmelding Er ging iets mis. Probeer het later nogmaals. ik denk dat er iets mis is met mijn my vodaphone account. kan dit hersteld worden?
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes

Jacodeharder

Ik heb het zojuist even geprobeerd en bij mij werkt het nu (weer) zoals het hoort.

Mocht het bij jou toch weer niet werken, probeer dan eens de compatabiliteits modus in de browser of probeer Chrome eens. Of een andere computer. Het gedeelte van de SignaalPlus wordt ingeladen vanaf een andere server en die blijkt nogal kieskeurig te zijn, niet alle browsers werken.

Ik doe het tegenwoordig met mijn MacBook, die heeft gelukkig nergens last van.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 69Likes

@robertwebbe, dat is goed nieuws! Jacodeharder, hoe gaat het bij jou? Krijg je nog steeds de foutmelding?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.