Leroy-S

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Registreren nieuw account My Vodafone niet mogelijk

Hallo,

Ik heb sinds 01-12-2014 een nieuw abonnement afgesloten. Tot op heden kan ik nog steeds geen nieuw my Vodafone account aanmaken. Tevergeefs heb ik meerdere keren contact gehad met de klantenservice waar mij steeds word verteld dat er een storing is en dat ik een eventueel een andere app moet downloaden om mijn dataverbruik bij te kunnen houden. Meer mensen die dezelfde klachten hebben? Ik wil namelijk een officiële klacht gaan neerleggen bij Vodafone.
4 Reacties 4
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Leroy-S
Fijn dat je voor Vodafone hebt gekozen. Het klopt dat wij in de afgelopen periode wat issues hebben gehad met het aanmaken van My Vodafone accounts. We hebben inmiddels groen licht gekregen dat 98% van de klanten weer moet kunnen inloggen.
Wil je vorige accounts svp eens verwijderen en dan proberen om een nieuw account aan te maken.
Fingers Crossed.
Per
bakoersen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hier ook problemen mee. (toevoegen van tweede telefoon eerste werkt goed)
krijg de Sms code maar na invullen op de webside "er is een fout op getreden bel 1200"
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @bakoersen , heb je het inmiddels al opnieuw geprobeerd? Vaak ontvang je dergelijke foutmeldingen tijdelijk. Test het ook eens met een andere webbrowser.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic