vriesfde

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Registreren Signaalplus

Ik heb een signaalplus/femtocel ontvangen maar kan deze online niet registreren,

De foutmelding is telkens :
Femtocel met serienummer SC88800001315306xxxx is niet bekend bij Vodafone. Controleer het serienummer. Als het probleem blijft bestaan, neem dan contact op met de Vodafone klantenservice

Vodafone klantenservice (voor zakelijke gebruikers) vorige week donderdag al ingelicht maar ons werd te kennen gegeven dat deze week woensdag er pas een antwoord gegevne kan worden.

Heeft iemand nog tips/tricks omtrent dit probleem? Wij hebben al IE11, Firefox en Chrome geprobeerd...

Thanks,
Frans
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@vriesfde,

Het enige wat je nog kunt proberen is een andere browser of de cookies even te verwijderen. Werkt dit ook niet dan raad ik je aan om af te wachten. Ik neem aan dat er een case is aangemaakt.

Groetjes stevied86
vriesfde
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Stevie,

Wij hebben het, zoals aangegeven in de eerste post, al met andere browsers geprobeerd.
Hierop was nog nooit eerder een sessie met vodafone gemaakt dus er waren geen cookies om te clearen.
Als ik een ander nummer gebruik krijg ik de melding dat deze al geregistreerd is....dus het systeem werkt wel degelijk maar ik vermoed dat de femtocel die wij hebben niet in de database staat bij vodafone....

Als ik google op het onderwerp zie ik dat meerdere mensen dit probleem hebben gehad, is dus niet onbekend bij vodafone. Vind het support level, zeker voor grootzakelijke klanten, tegenvallen, zal dit zeker mee nemen bij de aankomende contract vernieuwing.

groetjes,
Frans
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Frans,

Ik hoop voor jullie dat er zo snel mogelijk een oplossing komt.
Ik kan me voorstellen dat je dit meeneemt zodra een verlenging mogelijk is.

Groetjes stevied86
vriesfde
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog steeds geen oplossing......reactie via officiele kanaal (corporateservices) levert niks op, ticket nr. 150326-000713
Beste optie, Signaalplus kastje terugsturen naar Vodafone, coroporate contract opzeggen en verhuizen naar een andere provider.
Minder klanten=minder omzet>bedrijf inkrimpen



Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@vriesfde , zo te zien is dit nog in behandeling bij onze technici. Normaal doen we dit niet via het Forum, maar als uitzondering zal het voor de zekerheid nog voor je navragen. Je kunt het beste ook zelf opnieuw reageren op de e-mail wanneer er geen oplossing is op het probleem.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Hoi vriesfde, er blijkt inderdaad een probleem te zijn met het registreren van bepaalde serienummers. Onze technici zijn hiervan op de hoogte en er wordt momenteel aan gewerkt. Een directe oplossing heb ik nu helaas niet voor je, maar hopelijk is er snel goed nieuws!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic