Hey
@Julian0505 Wat onhandig dat je je niet kunt registreren! Dat je geen sms ontvangt kan meerdere oorzaken hebben, bijvoorbeeld:
- Je toestel staat niet goed op het netwerk, zodat je geen enkele sms ontvangt of kunt versturen.
- De instellingen van je toestel kloppen niet, zodat je geen enkele sms ontvangt of kunt versturen.
- Er zijn bewust of onbewust blokkades actief die geplaatst zijn door de klantenservice.
- De sms is niet of vertraagd verzonden door Vodafone.
Je schrijft zelf dat je ook geen sms’en kunt versturen, het probleem lijkt dus veroorzaakt te worden door punt 1 of 2. Er zijn meerdere dingen die je kunt uittesten om te kijken of dit het probleem oplost.
- Herstart je toestel, zo maak je een nieuwe aanmelding op het netwerk. Hierdoor kan het zijn dat je de sms’en toch nog binnen krijgt. Je toestel staat dan weer op de goede manier geregistreerd op het netwerk.
- De instellingen van je toestel staan niet correct. Je kunt de instellingen van de meeste toestellen opzoeken via http://handleidingen.vodafone.nl/.
- Test je simkaart eens in een ander toestel, komen de sms’en dan nog niet binnen dan ligt het probleem niet bij je toestel.
Mocht al het bovenstaande niet helpen, neem dan even contact op met de Klantenservice (bellen met 1201 of 0900 0940) of de Web Crew (via de Vodafone Facebook of Twitter pagina). We kunnen dan nagaan of het probleem veroorzaakt wordt door punt 3 of 4.
Laat je even weten wat je bevindingen zijn en wat de oplossing was?