Vogo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Registratie voor MyVodafone onmogelijk *Prepaid Aansluiting*

Wanneer ik mij probeer te regisreren voor MyVodafone via vodafone.nl/my wordt er nadat ik de 6-cijferige verificatie-code heb ingetoetst, het volgende gemeld:

Je hebt meer dan één nummer

Alleen als eigenaar van het contract kan je nu een My Vodafone account maken.
Geef daarom even je geboortedatum en klantnummer door.

Maar dit is een nieuwe prepaid aansluiting, dus ik kom niet verder bij deze stap! Dus graag een oplossing!

Erg vervelend als je je nieuwe Prepaid bundels etc wilt gaan instellen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Vogo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat je zegt, dit is natuurlijk heel vervelend. Misschien dat er "nog" oude informatie in het systeem staat van Vodafone of dat er iets anders aan de hand is, het beste wat je kunt doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. In jou geval kan je deze het beste benaderen via een chat te starten zodat je dit kunt doen via je browser. Daar zit iemand die met je mee kan kijken wat het probleem is.

Aangezien dit een klanten helpt klanten community is kan ik je hierbij niet mee helpen 😞

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Vogo
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat je zegt, dit is natuurlijk heel vervelend. Misschien dat er "nog" oude informatie in het systeem staat van Vodafone of dat er iets anders aan de hand is, het beste wat je kunt doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. In jou geval kan je deze het beste benaderen via een chat te starten zodat je dit kunt doen via je browser. Daar zit iemand die met je mee kan kijken wat het probleem is.

Aangezien dit een klanten helpt klanten community is kan ik je hierbij niet mee helpen 😞
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels gelukt Vogo?
Het kan zijn, dat je nog een account had met een oud nummer.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic