Loontje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Registratie preventel

Ik had een aanvraag gedaan voor een mobiel abonnement. Deze werd geweigerd. Toen heb ik bij experian en preventel inzage gevraagd en tot mijn stomste verbazing krijg ik antwoord van preventel dat ik bij Vodafone een achterstand zou hebben van een abonnement in 2014. Maar in 2014 ben ik helemaal geen klant bij jullie geweest dus nu mogen jullie mij gaan uitleggen hoe ik nota bene met een zogenaamde achterstand in jullie systeem kan staan ik ben werkelijk des duivels dat ik zonder aanleiding nu als wanbetaler wordt gezien terwijl mijn facturen altijd overal keurig betaal en nog erger dat jullie mensen registreren met een achterstand terwijl ze helemaal geen klant bij jullie zijn geweest
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Loontje
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit klinkt natuurlijk niet echt waar je blij van kan worden, dat begrijp ik ook heel goed. Echter, dit is een community waar klanten elkaar helpen en aangezien ik, of andere klanten, niet in het systeem kunnen kijken kunnen we je hier op de community ook niet helpen.

Je kan het beste even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen en als je dat niet wil kan je ze ook een prive bericht sturen via Facebook en/of Twitter en om uitleg vragen. Deze afdelingen kunnen je prima helpen en inzien wat er aan de hand is.

Er zal vast een verklaring zijn en als jij zeker bent dat er niets aan de hand is dan zal Vodafone daar waarschijnlijk ook wel achter gaan komen. Laat nog even weten hoe het is afgelopen, bedankt!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic