Ieke10

Gedreven Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Registratie dataverkeer buitenland

In de app kun jij je je data verbruik checken. Daar is een kopje data verbruik buitenland. Nu ben ik laatst in het buitenland geweest en heb daar mijn mobiele data gebruikt. Maar wat schetst mijn verbazing de data wordt opgeteld bij wat ik in nl heb verbruikt en het kopje data verbruik in het buitenland blijft leeg. Hoe weet ik nu wat ik in het buitenland verbruikt heb? Moet ik dan al de keren bij elkaar gaan optellen terwijl jullie daarvoor een kopje hebben. Beetje omslachtig of niet?
3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik ben meteen met je mee gaan kijken.
In het beginscherm bij tegoed wordt het inderdaad van de totaal bundel afgehaald omdat de EU bundel en Nederland betreft data hetzelfde is en uit een bundel gaat. Voorheen werd dit inderdaad apart geregistreerd.

Ik ga je feedback intern doorzetten want ik begrijp hieruit dat je het juist gesplitst wilt hebben. Dankjewel voor het melden hiervan! Kun je mij aangeven wat de reden is waarom je het uitgesplitst wilt hebben?
Ieke10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ja, ik wil het gesplitst hebben omdat in het buitenland niet de volledige bundel telt per maand maar 20GB/abo. Beetje lastig als je dan zelf alle keren moet gaan optellen. Nu ben ik niet zo veel in het buitenland maar soms heb ik mmaanden en dan ben ik er wel en langer, dus vandaar dat ik het prettig vind dat ik in 1opslag kan zien hoeveel ik verbruikt heb die maand in het buitenland.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Top dan ga ik dit meteen erbij vermelden. Dankjewel voor de uitleg!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic