Hillpet

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Registeren MyVodafone

Hallo Allemaal,
Ik stap over van KPN naar Vodafone (ingaande begin Aug 2017) en heb een week geleden de bevestiging gekregen dat nummerbehoud is goedgekeurd. Ik kan echter nog steeds niet via de web-portal aanmelden voor MyVodafone, het 06-nummer wordt niet geaccepteerd. Ik hoef toch niet te wachten tot mijn KPN abbo niet meer werkt ? Ik kan de MyVodafone omgeving toch juist gebruiken om straks mijn Sim kaart te activeren. Is dit een kip-en-ei probleem ? 😄
Groeten,
Hillpet.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hillpet, dat gaat inderdaad niet, dit is alleen voor bestaande klanten die een vervangende simkaart ontvangen. Nieuwe klanten met nummerbehoud hoeven hun simkaart niet te activeren. Dat gaat vanzelf op de ingangsdatum.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hillpet, welkom op het Vodafone Forum en bij Vodafone uiteraard :). Je kunt inderdaad pas een My Vodafone account aanmaken zodra je simkaart actief is. Daarvoor heb je er ook nog weinig aan, je kunt namelijk nog niets wijzigen of je bundels inzien.
Hillpet
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt, ook voor je antwoord.
Simkaart aktiveren met MyVodafone zoals op de website staat is dus meestal (voor mij ?) niet mogelijk. :S
-Hillpet-
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hillpet, dat gaat inderdaad niet, dit is alleen voor bestaande klanten die een vervangende simkaart ontvangen. Nieuwe klanten met nummerbehoud hoeven hun simkaart niet te activeren. Dat gaat vanzelf op de ingangsdatum.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic