Yspriem

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Regelmatig geen bereik in huis en tuin

Net nieuw abonnement bij vodafone. Na jaren bij T-M. te zijn geweest kreeg ik daar problemen sinds begin april 2011. Konden niet naar tevredenheid worden opgelost dus dacht ik de oplossing te vinden door naar een andere provider te gaan. Maar nu ook hiermee direct problemen en iemand anders met vodafone ook slecht/geen bereik bij mij thuis. Ik heb geen nieuwe apparatuur in huis (ivm event. storing.). Wel een nieuwe buurman. Hoe kom ik er achter waar het aan ligt. Mast, signaalsterkte (die fluctueert op de telefoon van niks naar max. Bij niks soms zelfs melding: beperkte dienst.), draadloos internet, kabels in de grond van NUON. Ik hoor graag tips. Draadloos internet heb ik al jaren. Waarom eerst wel alles ok (ook bij TM) en nu niet meer??? 
4 Reacties 4
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Yspriem,

Welkom op het Forum van Vodafone!

Wat vervelend om te horen dat de verbinding bij jou slecht is of redelijk sterk fluctueert!

Dit kan een aantal factoren hebben!
- slechte binnenhuisdekking op de postcode
- wijziging of werkzaamheden aan de masten in de buurt
- defecte of niet juist werkende simkaart ( wat me niet het geval lijkt )
- bouw van het huis
-werkzaamheden in de buurt die de signalen verstoren.
-storingen op het netwerk

Je zou dit ook kunnen navragen via onze klantenservice, want zoals je merkt zijn er meerdere mogelijkheden.

Ik hoop je hiermee wel een stukje verder te hebben geholpen om te zien of wij het probleem samen met je kunnen oplossen!

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
leo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb t zelfde probleem hier in Oud-Beijerland. Zendmast is vervangen door tijdelijke mast en heb nu al 2 weken vrijwel geen bereik. Al 100x de klantenservice gebeld maar daar wordt je allleen maar afgebekt. En kostenloos je abonnement opzeggen zit er ook niet in. Jij mag gewoon betalen, terwijl ze de verkochte diensten niet leveren vanwege structurele ondercapaciteit. Blijkbaar moet je Youp van t Hek heten voor je wordt gehoord......
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes

Hoi Leo en Yspriem,

Laat ik beginnen het vervelend vind om te horen dat jullie problemen hebben met bereik
Er kunnen zoals mijn collega Roy al aangaf meerdere redenen zijn waarom het bereik minder is dan normaal.

Alleen de opmerking dat klanten geen bereik hebben is geen reden om het abonnement op te zeggen.
Wat ik jullie wil adviseren is ons een klachtenbrief te sturen hierover zodat we kunnen uitzoeken wat er verkeerd gaat.

Ik hoop dat jullie begrijpen dat we als provider heel gedegen om moeten gaan met dekkingsklachten en dat deze altijd in behandeling worden genomen.

Richt jullie brief aub aan:

Vodafone
Afd Special Services
PB 1500
6201 BM MAASTRICHT

Alvast bedankt!

Groet,

Chris
Vodafone Forum Team


maurits0186

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer komt er een nieuwe zendmast?
 
In Oud-Beijerland
 
Man Erg vrolijk
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic