wveersema

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Regelmatig Wegvallen Netwerk

Ik heb sinds begin December een iPhone 4 met een Vodafone abonnement. Uiteraard wist ik van publicaties in de media van de problemen met de antenne, ik ging er echter vanuit dat met Vodafone's netwerk en de dekking daarvan in mijn woonplaats Amsterdam dit allemaal wel mee zou vallen.

Ik merk echter dat, ondanks een hoesje om het toestel, dat de gehele verbinding met het netwerk regelmatig wegvalt. Er verschijnt dan een melding in beeld dat de verbinding met het netwerk is verbroken. Dit gebeurt gemiddeld zo'n 2 keer per kwartier, OOK als de het toestel vrij op tafel ligt en dus niet in de zogenaamde "deathgrip". Het bereik lijkt sowieso compleet willekeurig te zijn. Dan weer volledig weg, vervolgens weer vol bereik terwijl er aan de positie van het toestel niets veranderd. Vreemd.

Ik heb om mij heen gevraagd naar ervaringen van anderen wat betreft dit probleem (aan zowel Vodafone als T-Mobile gebruikers). Men herkende het bekende probleem van het signaalverlies wel, maar niet van de algehele wegval van het netwerk en zeker niet in de frequentie als bij mij het geval is. Aan Vodafone ligt het niet aangezien ik met mijn BlackBerry altijd vol bereik had en nooit problemen.

Wat is hier aan de hand…? Een extreme mate van "antenna-gate"? Of een probleem met mijn toestel opzich? Meer mensen die hier hinder van ondervinden?
20 Reacties 20
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
MODBREAK

Allen,

Het is niet de bedoeling op ons Forum de problematiek rondom de iPhone4 te bespreken.
De zogenaamde "deathgrip" is breed in de media geweest.

Bovendien ontaard het hier in een Flamewar.
Ik hoop dat we op een normale nette manier met elkaar kunnen omgaan.

Dit Topic gaat op slot.

Met vriendelijke groet,

Chris
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic