Oké, ik ik wil nog een laatste to-the-point toevoegen. Wat ik dus probeer te zeggen is dat de verbinding oké is. Het komt omdat de iPhone 4 wat langere problemen heeft met zgn. deathgrip of slecht bereik, ook als je hem op de tafel legt en niemand raakt hem aan. Ik heb even het iPhone 4 getest met het applicatie 'Speedtest'. Daarmee heb ik 2 testjes afgelegd, deathgrip en vrijuit. Daarmee kwam ik met een verschil van 175 kb/s. Dat is niet echt een groot verschil, maar omdat er fabrikanten zijn die zogenaamd wetenschappers zijn en dan gaan zeggen dat de case oplost is dus echt totaal b*llshit. Ze willen gewoon zakken vullen en je telefoon wat beschermen door het achterkant (glas). Als je 1x je iPhone laat vallen op een hard oppervlak, dan kun je weer gaan pleiten voor een nieuwe. Ik was ook een liefhebber van iPhone 3G en 3GS, maar de 4 had dus zodanig veel problemen dat ik dus een ander toestel heb genomen. Tuurlijk, je hebt gelijk dat de Galaxy S hier niet inhoud, maar ik kon het ook net zo goed vergelijken met een ander toestel. Het was gewoon een voorbeeld. Trouwens, over 'non-argumenten' wat jij dus zegt slaat ook nergens op. Het zijn FEITELIJKE argumenten, dat de iPhone 4 veel problemen geeft. Dus ook de nieuwe iPhone 4 wat ze in Amerika hebben restyled bij Verizon. Ik ga niet zomaar uit mijn nek kletsen als ik er geen verstand over heb.