Hallo,
Bij deze heb ik een aantal vragen. Ik ben al jaren klant bij jullie en heb in april mijn abbonement verlengd met een nieuw toestel, een Samsung S5 Mini. Na twee weken kreeg ik rare klachten, telefoon laadde niet meer op, telefoon liep vaak vast, werd heet, startte opnieuw op uit zichzelf, reageerde niet als ik de telefoon wou ontgrendelen. Ik ben terug gegaan naar de winkel (Mediamarkt) en het toestel is op reparatie geweest. Na zo'n 3 weken het toestel te gebruiken, zelfde klachten weer. Weer terug, hij is nu weer op reparatie maar als ik heel eerlijk ben, heb ik nog bijzonder weinig vertrouwen in het toestel. Mocht de telefoon nu weer niet goed werken na de reparatie, zou ik 'm dan via jullie kunnen laten repareren of eventueel een nieuwe krijgen (laatste optie het liefst, nogmaals, geen vertrouwen in dit toestel meer)?
Nu ik hier toch ben, nog een vraag. Ik leen een telefoon van mijn vriend aangezien mijn eigen op reparatie is. Maar sinds gister doet het geluid van deze telefoon het niet meer. Media niet, wekker gaat af maar zonder geluid, mediaplayer ook en gebeld worden of zelf bellen heeft ook geen zin want je hoort helemaal niets. opnieuw opgestart, batterij er een tijd uitgehaald, gecheckt op updates, terug naar fabrieksinstellingen... het werkt allemaal niet. Dit toestel is een Samsung S4. Iemand tips of ideeen?
Bedankt!