Hallo,
een flinke tijd terug hebben we voor mijn vriendin een RedTogether abonnement afgesloten en later hebben we mijn nummer toegevoegd aan ons RedTogether abonnement.
Onlangs viel me op dat er iets mis is gegaan met de koppeling tussen onze namen en de bijbehorende telefoonnummers.
Mijn naam staat bij het telefoonnummer van mijn vriendin, of andersom.
De naam van mijn vriendin staat bij mijn nummer, of andersom.
Nu wil ik binnenkort OneNumber+Watch afsluiten, maar heb geen zin om straks de gesprekken van mijn vriendin op mijn Watch te ontvangen.
Kunnen jullie de match van namen en telefoonnummers kloppend maken?
Alvast dank.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag!
Niet heel handig dat de gegevens niet kloppen en verkeerd om staan!
Je kan dit even mailen naar dit adres: creditassessment@vodafone.nl Dat is de afdeling die de gegevens kan omzetten aangezien het om voor- en achternaam gaat wat veranderd moet worden. Zij verwerken het dan voor jullie! Dan kan je daarna ook OneNumber etc. aanvragen.
Succes!
Verdere informatie over wijzigen vind je op deze pagina:
Wijzig je abonnement | Support | Vodafone
@Carlien , heb jij enig idee wat de responstijd is van deze afdeling?
Hi @IzoVT het streven is dat een reactie binnen 2 werkdagen volgt; echter wanneer er sprake is van drukte dan kan dit een paar dagen langer duren.
Lekker dan @IzoVT nu wordt je ook nog eens heen en weer geslingerd! Ik ga graag eens kijken of wij deze wijziging door kunnen voeren! En als blijkt dat wij dat niet kunnen ga ik uiteraard kijken welk pad we dan wel moeten bewandelen. Wel wil ik dan natuurlijk graag de juiste namen bij de juiste telefoonnummers ontvangen, kun je deze toevoegen in je Mijn Vodafone profiel?
Hallo,
ik heb het misschien al voor elkaar.....
Groetend,
Izo.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.