Frans van Driel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red together

Goedemorgen,

 

mijn vrouw  T.H.E. Van Driel-Maas heeft vorige week een nieuw abonnement afgesloten en ik vanmorgen. Nu kwam ik ik erachter dat we beter een Red Together abonnement hadden kunnen afsluiten.  Volgens mij zitten we allebeide nog binnen de termijn van de coulance regeling. Dus hoe gaan we dit omzetten?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dan nu het antwoord op je vraag….
Het beste wat je kan doen, zeker als je nog in de 14 dagen bedenktijd zit, de klantenservice bellen en vragen of die je verder kunnen helpen met het omzetten. En het allerbeste wat je kan doen is daar het speciale Red Together team voor bellen. Dit zitten voor je klaar en kunnen je helpen, bel 0800-0200056. 

Meestal kan dit wel hoor, het is in ieder geval wel een slimme keuze 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Frans van Driel 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst dit is een open community, wees voorzichtig met het melden van privé gegevens! Ik zal een medewerker van Vodafone vragen of ze je nummer willen verwijderen, of je doet dit zelf bij de 3 rode puntjes, in het bericht, en klik je daarop dan klik je op bewerken. Wis dan het nummer van je vrouw aub!

 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Dan nu het antwoord op je vraag….
Het beste wat je kan doen, zeker als je nog in de 14 dagen bedenktijd zit, de klantenservice bellen en vragen of die je verder kunnen helpen met het omzetten. En het allerbeste wat je kan doen is daar het speciale Red Together team voor bellen. Dit zitten voor je klaar en kunnen je helpen, bel 0800-0200056. 

Meestal kan dit wel hoor, het is in ieder geval wel een slimme keuze 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Frans van Driel . Welkom hier!

Goed dat je aan de bel trekt. Je telefoonnummer is al verwijderd, zie ik :-). Gelukkig!

Staan jullie abonnementen toevallig al beide op hetzelfde klantnummer? Dat is namelijk de eerste stap, voor het aanvragen van Red Together. Als je het nummer belt waar @Energieboy je naar verwijst, moet het vast en zeker goedkomen (en zo niet, geef dan vooral een gil!) 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic