Salmam1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red together

Ik ben geinteresseerd in een VODAFONE Together abonnement af te sluiten maar vind de totale GB erg hoog en kan ook gerust met een kwart GB (50GB) uit de voeten.

Is dit ook mogelijk en zo ja wat zijn dan de maandelijkse kosten bij 4 gebruikers (ik ben ook ZIGGO klant).?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas is het niet mogelijk om met het Red Together abonnement minder MB's te krijgen. Indien je het Red Together abonnement alleen gebruikt krijg je 50GB. Gebruik je het Red together abonnement met meerdere personen, dan krijg je 100GB. Voldoe je aan de voorwaarden vanuit Ziggo, dan wordt de data nog eens verdubbeld en krijg je korting.

Indien je per abonnement minder MB's wilt kun je het beste eens kijken op de website naar welke abonnementen die wij aanbieden @Salmam1 
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Salmam1 
Het beste wat je kan doen is langs een Vodafone winkel gaan en die kunnen je helpen met het opzetten van 4 abonnementen bij Vodafone. 

Mijn advies: gewoon samen Red Together nemen en dan kan je met elkaar die hoeveelheid delen. Als je allemaal op 4G internet zit dan kom je wel aan de aantal GB’s. Anders moet je allemaal gewoon een los abonnement nemen. Wellicht ook iets goedkoper? Maar dat kunnen ze je goed uitleggen in de winkel. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas is het niet mogelijk om met het Red Together abonnement minder MB's te krijgen. Indien je het Red Together abonnement alleen gebruikt krijg je 50GB. Gebruik je het Red together abonnement met meerdere personen, dan krijg je 100GB. Voldoe je aan de voorwaarden vanuit Ziggo, dan wordt de data nog eens verdubbeld en krijg je korting.

Indien je per abonnement minder MB's wilt kun je het beste eens kijken op de website naar welke abonnementen die wij aanbieden @Salmam1 
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic