Hoi Cecilia,
Ik had inderdaad een ander abbo aangevraagd voor dat laatste abbo van de vier.
Heb nog overlegd met de persoon aan de telefoon hierover, wat ik het beste kon nemen.
Ik wilde zo goedkoop mogelijk want al mijn voordelen zouden komen te vervallen.
Ook overwogen om voortijdig abbo af te kopen , maar dacht met een goedkoop abbo dat ook wel zou lukken tot de eind datum.
Maar dat is ook niet goed gegaan geloof ik, of de data bundel is ondertussen aangepast, want ik dacht dat dat aboo maar 2 GB zou hebben. Maar dat is niet zo belangrijk.
Voor wat betreft het abbo waarvan de opzegging niet is door gevoerd, dit abbo is 6 mnd niet gebruikt!
1 van de medewerkers die ik als eerste aan de lijn kreeg zag dit ook en zei dat er iets fout gegaan was met de opzegging van dit abbo.
Toen ze mij in de wacht zette om een afdeling te spreken/bellen ging het allemaal fout.
IK werd weer achter in de queue gegooid en na weer een lange tijd wachten kreeg ik iemand aan de lijn die zei dat ik niet bij de juiste afdeling was.
Vervolgens weer in de wachtrij voor lange tijd nadat ik door gestuurd werd door deze medewerker om vervolgens uit te komen bij weer een medewerker die me niet kon helpen rechtsreeks maar wel zijn uiterste best deed om me bij de juiste persoon te krijgen.
Na 1 uur een 15 minuten zei deze persoon "er is geen bewijs van opzegging" , dus niet ons probleem.
Ze heeft wel meteen abbo stop gezet, dit is via mail ook bevestigd.
ik heb dus 6 mnd geloof ik betaald voor een red together extra abbo die niet gelinked is naar een red together abbo, want die had ik dus opgezegd.
Ik betaal al een lange tijd 47 euro voor een goedkoop abbo met telefoon welisswaar, maar toch, ik schrok ervan.
Hoe dit ongezien door heeft kunnen gaan van mijn kant snap ik niet zo, want ik let nogal op mijn geld.
Ik zal mijn profiel aanpassen, mocht je meer info willen hoor ik dat graag.
Tnx voor je berciht,
Gr. Alan