Kartal72

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Red together

Hallo,

 

Ik heb nu een unlimited abonnement en wil graag deze abonnement behouden. Nu wil ik mijn vrouw en mijn 2 dochters een red together abonnement geven.  Kan ik mijn vrouw en mijn 2 dochters een red together abo geven en ik mijn unlimited behouden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Wat wil je? Ik heb twee voorstellen gedaan 🙂
1) Vrouw eigen klantnummer Red Together aanvragen en dan tegelijk 2x Red Together Extra op klantnummer van je vrouw (dit kan je heel makkelijk gelijk regelen online met 1 Red Together aanvragen en direct 2 Red Together Extra). Het ligt er dan ook aan of je vrouw en kinderen vanuit een andere provider komen met nummerbehoud of dat ze een heel nieuw abonnement met nieuw nummer. 

2) Wil je toch op je eigen naam, dan moeten alle 3 de aanvragen gedaan worden op je eigen klantnummer. Dan adviseer ik je contact op te nemen met het speciale Red Together team om je daarmee te helpen. Bel ze op het nummer 0800-0200976.


Als je stap 1 doet dan is het niet erg dat de abonnementen niet op je eigen naam staat voor de korting. VodafoneZiggo controleert op adres en niet op naam. Je hebt daar dan geen last van als adres gegevens maar gelijk zijn. En voor stap 1 kan je ook de aanvraag gemakkelijk direct online doen, aangezien je dan toch een nieuwe aanvraag doet op een andere naam. Bij de aanvraag voeg je gelijk 2x een Red Together Extra toe en dan gaat alles vanzelf 🙂

Wil je liever live met iemand spreken, voordat je de stap neemt of dat je het veiliger vind, dan kan je het best contact opnemen met het speciale Red Together Team, 0800-0200976

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Kartal72 
Je kan uiteraard gewoon je eigen abonnement behouden en daarnaast een nieuwe abonnement aanvragen (deze zijn dan niet gekoppeld natuurlijk). Het is dan aan Vodafone om deze tweede abonnement goed te keuren, of niet. Waarom zou je moeilijk doen als het ook makkelijker kan. Laat je vrouw een Red Together abonnement nemen en dan je twee dochters een Red Together Extra abonnement. Deze 3 moeten dan op 1 klantnummer komen te staan (die van je vrouw). Dan kan jij je Unlimited behouden en dan hebben je vrouw en 2 dochters hun eigen groepje. 

Uiteraard kan je ook via internet voor jezelf aanvragen, met je eigen klantnummer, en dan is het even afwachten of Vodafone 3 nieuwe abonnementen mee neemt op je eigen klantnummer. Maar mijn eerste voorstel zou denk wel de makkelijkste zijn. 

Kartal72
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Energieboybedankt voor je snelle reactie. Dit wil ik ook eigenlijk. Is klantnummer leidend? Abonnement staat wel op mijn naam van Ziggo en Vodafone maar dat maakt dan niet uit?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Wat wil je? Ik heb twee voorstellen gedaan 🙂
1) Vrouw eigen klantnummer Red Together aanvragen en dan tegelijk 2x Red Together Extra op klantnummer van je vrouw (dit kan je heel makkelijk gelijk regelen online met 1 Red Together aanvragen en direct 2 Red Together Extra). Het ligt er dan ook aan of je vrouw en kinderen vanuit een andere provider komen met nummerbehoud of dat ze een heel nieuw abonnement met nieuw nummer. 

2) Wil je toch op je eigen naam, dan moeten alle 3 de aanvragen gedaan worden op je eigen klantnummer. Dan adviseer ik je contact op te nemen met het speciale Red Together team om je daarmee te helpen. Bel ze op het nummer 0800-0200976.


Als je stap 1 doet dan is het niet erg dat de abonnementen niet op je eigen naam staat voor de korting. VodafoneZiggo controleert op adres en niet op naam. Je hebt daar dan geen last van als adres gegevens maar gelijk zijn. En voor stap 1 kan je ook de aanvraag gemakkelijk direct online doen, aangezien je dan toch een nieuwe aanvraag doet op een andere naam. Bij de aanvraag voeg je gelijk 2x een Red Together Extra toe en dan gaat alles vanzelf 🙂

Wil je liever live met iemand spreken, voordat je de stap neemt of dat je het veiliger vind, dan kan je het best contact opnemen met het speciale Red Together Team, 0800-0200976

Kartal72
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Energieboybedankt voor de informatie. Ik wens je nog een fijne dag verder.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic