Wat wil je? Ik heb twee voorstellen gedaan 🙂
1) Vrouw eigen klantnummer Red Together aanvragen en dan tegelijk 2x Red Together Extra op klantnummer van je vrouw (dit kan je heel makkelijk gelijk regelen online met 1 Red Together aanvragen en direct 2 Red Together Extra). Het ligt er dan ook aan of je vrouw en kinderen vanuit een andere provider komen met nummerbehoud of dat ze een heel nieuw abonnement met nieuw nummer.
2) Wil je toch op je eigen naam, dan moeten alle 3 de aanvragen gedaan worden op je eigen klantnummer. Dan adviseer ik je contact op te nemen met het speciale Red Together team om je daarmee te helpen. Bel ze op het nummer 0800-0200976.
Als je stap 1 doet dan is het niet erg dat de abonnementen niet op je eigen naam staat voor de korting. VodafoneZiggo controleert op adres en niet op naam. Je hebt daar dan geen last van als adres gegevens maar gelijk zijn. En voor stap 1 kan je ook de aanvraag gemakkelijk direct online doen, aangezien je dan toch een nieuwe aanvraag doet op een andere naam. Bij de aanvraag voeg je gelijk 2x een Red Together Extra toe en dan gaat alles vanzelf 🙂
Wil je liever live met iemand spreken, voordat je de stap neemt of dat je het veiliger vind, dan kan je het best contact opnemen met het speciale Red Together Team, 0800-0200976.