JeffreyVerheul

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red together

Goedenavond,

 

ik zit te denken om mijn huidige abonnement bij Vodafone om te zetten naar de red together.

Alleen wil ik graag eerst weten hoe dit zit; zijn vrouw en zoon zitten nu bij verschillende netwerken en hun abonnement loopt bijna af. Als ze beide naar mij red together komen, hoe zit het met hun mobiele nummer behoudt . En krijgen ze beide een eigen simkaart ,als ze op de red together komen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12346Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes

Hoi @JeffreyVerheul 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je overweegt om je vrouw en zoon over te zetten naar Vodafone. Als eerst zet je je eigen abonnement om naar een Red Together abonnement. Daarna zet je de nummers van je vrouw en zoon over naar Vodafone met nummerbehoud en naar je eigen klantnummer. Het abonnement van je vrouw en zoon kunnen wel op hun eigen naam staan, maar ze moeten wel op JOUW klantnummer komen. Ze moeten dan wel een Red Together Extra abonnement afsluiten op jouw klantnummer! Ze kunnen dus beide hun eigen nummer meenemen en krijgen ook allebei hun eigen simkaart van Vodafone. Jij hebt dan Red Together abonnement en je vrouw en zoon krijgen dan een Red Together Extra abonnement. Heb je ook nog Ziggo, dan krijg je ook nog eens dubbel data en korting op je abonnementen. 

Alles over nummerbehoud van een andere provider naar Vodafone kan je lezen op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud 

Alles over het omzetten van abonnement naar Red Together en Red Together Extra, kan je hier lezen:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/red-together 

Mijn advies, omdat het soms nog best een beetje ingewikkeld kan zijn, is te bellen naar het Vodafone speciale Red Together team, 0800-0200976. Die mensen kunnen je heel goed helpen om alles te regelen en je uit te leggen wat je moet doen. Je kan het namelijk ook wel online regelen via de online shop, maar via deze speciale team gaat het wat makkelijker. Ik hoop dat je er uit komt en als je nog vragen hebt, laat maar weten. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12346Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes

Hoi @JeffreyVerheul 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je overweegt om je vrouw en zoon over te zetten naar Vodafone. Als eerst zet je je eigen abonnement om naar een Red Together abonnement. Daarna zet je de nummers van je vrouw en zoon over naar Vodafone met nummerbehoud en naar je eigen klantnummer. Het abonnement van je vrouw en zoon kunnen wel op hun eigen naam staan, maar ze moeten wel op JOUW klantnummer komen. Ze moeten dan wel een Red Together Extra abonnement afsluiten op jouw klantnummer! Ze kunnen dus beide hun eigen nummer meenemen en krijgen ook allebei hun eigen simkaart van Vodafone. Jij hebt dan Red Together abonnement en je vrouw en zoon krijgen dan een Red Together Extra abonnement. Heb je ook nog Ziggo, dan krijg je ook nog eens dubbel data en korting op je abonnementen. 

Alles over nummerbehoud van een andere provider naar Vodafone kan je lezen op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud 

Alles over het omzetten van abonnement naar Red Together en Red Together Extra, kan je hier lezen:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/red-together 

Mijn advies, omdat het soms nog best een beetje ingewikkeld kan zijn, is te bellen naar het Vodafone speciale Red Together team, 0800-0200976. Die mensen kunnen je heel goed helpen om alles te regelen en je uit te leggen wat je moet doen. Je kan het namelijk ook wel online regelen via de online shop, maar via deze speciale team gaat het wat makkelijker. Ik hoop dat je er uit komt en als je nog vragen hebt, laat maar weten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic