Jomama

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red together

Ik, mijn man en dochter hebben een Vodafone abonnement en willen over naar een red together kan dat zonder dat mijn dochter en ik onze gsm in 1x af betalen? Mijn man heeft een sim only. We zijn ook ziggo lid

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jomama 
Wat leuk dat jullie om gaan zetten naar Red Together. Met z’n 3 één data is wel heel erg handig. Wees er wel van bewust dat je niet de totale data kan verdelen onder elkaar! Je maakt met elkaar die 160GB op, als de een meer gebruikt dan de ander, dan is dat zo. Je kan natuurlijk wel de persoon, die op dat moment teveel gebruikt, even op pauze zetten. Je leest er alles over op deze pagina: https://www.vodafone.nl/together/

Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. Ze raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice, maar dit kan ook al nu, mocht je er niet uit komen en hulp nodig te hebben. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data. Maar wees gerust, als je Ziggo hebt dan blijft je korting, en extra data, bij Vodafone bestaan en ook het extra pakket bij Ziggo blijf je gewoon behouden!

Bel de speciale Red Together Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Jomama 
Wat leuk dat jullie om gaan zetten naar Red Together. Met z’n 3 één data is wel heel erg handig. Wees er wel van bewust dat je niet de totale data kan verdelen onder elkaar! Je maakt met elkaar die 160GB op, als de een meer gebruikt dan de ander, dan is dat zo. Je kan natuurlijk wel de persoon, die op dat moment teveel gebruikt, even op pauze zetten. Je leest er alles over op deze pagina: https://www.vodafone.nl/together/

Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. Ze raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice, maar dit kan ook al nu, mocht je er niet uit komen en hulp nodig te hebben. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data. Maar wees gerust, als je Ziggo hebt dan blijft je korting, en extra data, bij Vodafone bestaan en ook het extra pakket bij Ziggo blijf je gewoon behouden!

Bel de speciale Red Together Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur

Jomama
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit deel snap ik ?.  Maar ik ben hier een half jaar geleden ook al mee bezig geweest en toen werd me gezegd dat ik eerst mijn telefoon in 1x af moest betalen. Is dit zo? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Als je de keuze maakt om je huidige abonnement met toestel open te breken voor een nieuw abonnement met een nieuw toestel, dan betaal inderdaad eerst je huidige af.

Het beste is om bovenstaande nummer even te bellen. Dan kijken ze van Vodafone er naar en kunnen ze je direct antwoord geven wat er gaat gebeuren. Misschien ligt het bij jou abonnement anders, geen idee. Gewoon even bellen en dan weet je het zeker! 

Laat hier nog even weten wat je hebt gedaan en of je nu in 1x moest betalen, of niet. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Heb je telefonisch contact met ons opgenomen @Jomama ?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog een update voor ons @Jomama. Mocht er geen reactie komen, dan zal het topic binnenkort gesloten worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic