Hoi @Jomama
Wat leuk dat jullie om gaan zetten naar Red Together. Met z’n 3 één data is wel heel erg handig. Wees er wel van bewust dat je niet de totale data kan verdelen onder elkaar! Je maakt met elkaar die 160GB op, als de een meer gebruikt dan de ander, dan is dat zo. Je kan natuurlijk wel de persoon, die op dat moment teveel gebruikt, even op pauze zetten. Je leest er alles over op deze pagina: https://www.vodafone.nl/together/
Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie hier hoe dat werkt. Ze raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice, maar dit kan ook al nu, mocht je er niet uit komen en hulp nodig te hebben. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data. Maar wees gerust, als je Ziggo hebt dan blijft je korting, en extra data, bij Vodafone bestaan en ook het extra pakket bij Ziggo blijf je gewoon behouden!
Bel de speciale Red Together Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur