Hoi
janzelf Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan.
Heb jij digitale TV en internet (snelheid minimaal 30 Mbps) van Ziggo? En op hetzelfde adres minimaal één van deze abonnementen: Start, Red, Smart, Scherp of Black? Dan krijg je van ons iedere maand non-stop gratis extra’s! Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.
Kun je ons een berichtje sturen via Facebook, Twitter of via de chat? Hierdoor kunnen mijn collega's controleren of je aan de voorwaarden voldoet en betreft het abonnement alles goed staat. Laat je me weten of het gelukt is?