Gongar
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red together extra met sim only

Graag wil ik weten waarom mijn aanvraag geweigerd is. Ik ben klant ziggo Vodafone. 

 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9004Reacties
  • 2889Oplossingen
  • 1924Likes

Hoi @Gongar 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit kan je opvragen bij de klantenservice van Vodafone. Hier kan dit niet omdat dit een klanten helpen klanten community is en wij als klanten daar geen antwoord op hebben. Er zijn wel medewerkers online maar als je echt nu wil weten hoe of wat, neem dan contact op met de klantenservice

De meest voorkomende reden dat iemand geen abonnement krijgt is omdat er een BKR melding is. Maar goed, dat moet je dus echt even vragen aan de klantenservice. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9004Reacties
  • 2889Oplossingen
  • 1924Likes

Hoi @Gongar 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit kan je opvragen bij de klantenservice van Vodafone. Hier kan dit niet omdat dit een klanten helpen klanten community is en wij als klanten daar geen antwoord op hebben. Er zijn wel medewerkers online maar als je echt nu wil weten hoe of wat, neem dan contact op met de klantenservice

De meest voorkomende reden dat iemand geen abonnement krijgt is omdat er een BKR melding is. Maar goed, dat moet je dus echt even vragen aan de klantenservice. 

Bekijk in context

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 10887Reacties
  • 1631Oplossingen
  • 1958Likes

Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's @Gongar? Wat gaven zij aan?

Uitgelicht topic

iPhone 13

Apple heeft de iPhone 13 gelanceerd. Net als de 12-serie zijn het weer vier verschillende modellen: de iPhone 13, de iPhone 13 Pro, de iPhone 13 Pro Max en de iPhone 13 Mini. Praat hier mee over de ni...

Geplaatst in Tips van Vodafone