ericg1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Red together en multi data sim

We komen in aanmerking voor red together, twee abbo's onder een naam, en ik vraag me af of het mogelijk is dan ook ieder een multi data sim te hebben voor laptop en/of tablet?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi ericg1

Welkom bij de community 🙂

Een multisim is helaas niet mogelijk in combinatie met het Red Together abonnement.

Bekijk in context

17 Reacties 17
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi ericg1

Welkom bij de community 🙂

Een multisim is helaas niet mogelijk in combinatie met het Red Together abonnement.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
ericg1
Zoals je leest geeft Steven aan dat het niet mogelijk is om een multisim te gebruiken in combinatie met dit abonnement. Mijn advies is dan om je telefoon als hotspot (wifi punt) te gebruiken voor je laptop en/of je tablet. Dan kan je er natuurlijk wel gebruik van maken. Is een kleine omweg, maar het werkt wel 🙂

Veel plezier in ieder geval met het nieuwe abonnement, als je besluit om deze te nemen 😛
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Goede tip Energieboy
Had ik nog niet eens bij stil gestaan!
ericg1
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gsm als hotspot werkt prima, al ervaring mee. Lastige is dat je ze dan niet tegelijkertijd kunt gebruiken terwijl dat wel nodig is. Het word dus toch een ander abbo met multisim.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je kunt als er een hotspot aan staat gewoon beide gebruiken, echter moet je er wel rekening mee houden dat de verbinding iets trager is dan normaal.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Of je simkaart in een MiFi plaatsen en dan kan je ook beide gebruiken 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Maar dan kun je niet meer bellen Energieboy
Het is dan ook de vraag waar je voorkeur bij ligt.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Steven wrote:
Maar dan kun je niet meer bellen Energieboy
Het is dan ook de vraag waar je voorkeur bij ligt.

Oh ja... dat is ook weer zo 🙂
Hmm... lastig! Maar denk dat beste oplossing is om een ander abonnement te kiezen of toch via je telefoon met hotspot 🙂
franklin

Stamgast
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Is er eigenlijk een specifieke reden dat het niet mogelijk is om een multisim te hebben icm Red Together? Dat is namelijk het enige dat me ervan weerhoudt om over te stappen ...
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
De multisim en het Red together abonnement werken niet samen franklin
Hierdoor is het dan ook niet mogelijk.
franklin

Stamgast
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Steven Mijn vraag was dus waarom die niet samenwerken. Dat is geen technische beperking, maar beleid. Dus ik ben benieuwd naar de reden daarvan.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Daar valt natuurlijk wel iets voor te zeggen maar je moet ook begrijpen dat als jij de kaart ook voor in je computer, laptop of tablet kan gebruiken dat je dan veel meer data gaat gebruiken en dat is denk ik wat Vodafone niet wenst. Uiteraard via je telefoon kan je lekker op internet en je kan ook je telefoon gebruiken als hotspot voor iets anders wat op internet moet maar direct zo op internet is veel data 😉

Tenminste, dat is een gedachten van mij.... 😛
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hierin is er voor gekozen om data te delen met andere personen in plaats van met extra apparaten.
franklin

Stamgast
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Energieboy wrote:
Daar valt natuurlijk wel iets voor te zeggen maar je moet ook begrijpen dat als jij de kaart ook voor in je computer, laptop of tablet kan gebruiken dat je dan veel meer data gaat gebruiken en dat is denk ik wat Vodafone niet wenst. Uiteraard via je telefoon kan je lekker op internet en je kan ook je telefoon gebruiken als hotspot voor iets anders wat op internet moet maar direct zo op internet is veel data 😉

Tenminste, dat is een gedachten van mij.... 😛


Aangezien je bij Red Together zelf data kunt verdelen, lijkt het me prima mogelijk om een limiet te zetten op hoeveel data je kunt zetten op 097-simkaarten. Ook daar is geen technische beperking.

Steven wrote:
Hierin is er voor gekozen om data te delen met andere personen in plaats van met extra apparaten.


Je herhaalt eigenlijk steeds mijn vraag, maar dan in een andere vorm. Ik denk dat ik een echt antwoord kan vergeten dus ... ?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Oh ja... het is zoals het is, lijkt me 🙂
Vervelend misschien, maar als het niet is wat je zoekt dan zou ik ergens anders kijken.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dit is helaas hetgeen wat het is. Zij hebben hiervoor gekozen om het op deze manier te doen en er bepaalde voorwaarden aan vast te zetten/ stellen franklin
Ik kan je dan ook helaas geen antwoord geven waarom ze juist voor deze optie/ opzet gekozen hebben en waarom het niet samen werkt.
franklin

Stamgast
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Steven Duidelijk! Jammer maar toch bedankt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic