Hoi
scholih Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dat klinkt als een hele leuke tocht. Op de dag van overzetten kan dit wel eens een hele dag duren, daarom zou ik me daar verder geen zorgen om maken en die dag als verloren beschouwen en accepteren dat ze even geen bereik heeft. Pas later op de dag en/of de volgende dag zou ik pas de SIMkaart van Vodafone erin stoppen (want als het goed is krijgt ze al wel binnenkort de nieuwe SIMkaart van Vodafone toegezonden). Daar heb je als het goed is al bericht van gehad?
Die nieuwe SIMkaart neemt ze gewoon mee op vakantie en doet ze erin zodra ze geen bereik meer heeft van Telfort en als het goed is dan zou die nieuwe SIMkaart van Vodafone het gewoon weer moeten doen. Doet die het nu niet dan kan ze bellen met de
klantenservice van Vodafone en vragen of ze deze willen activeren, dat kunnen ze namelijk op afstand ook via de klantenservice.
Je kan hiervoor ook een bericht sturen via
Twitter of
Facebook. Je mag ook een
chat starten. Dan kunnen ze de simkaart activeren.. Maar het gaat allemaal wel goed komen
🙂Fijne vakantie en tijd en geniet!
En natuurlijk, welkom bij Vodafone :blush: