Jwillems

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Red super 50 Mbps ipv 75 mbps

Ik heb afgelopen vrijdag een red super abonement afgesloten naar nu zie ik dat er 50 Mbps staat ipv 75 mbps waar nu overal mee geadverteerd wordt.

Waarom is dit ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all,

Het antwoord hierop is: Vooralsnog wordt alleen de snelheid van het 3G netwerk weergegeven in de My Vodafone app. Dus niet het 4G netwerk. Wat hier de reden van is weet ik niet. Wellicht dat dit in de toekomst wordt aangepast.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Zie dit topic met informatie over 4G+ van Vodafone Moderator BasT.

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/4G/td-p/185253


Succes!

Netwerker
Robraven

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dezelfde vraag. Het 4G+ toppunt bevat geen antwoord. Waar het om gaat is dat bij mijn abonnoment info in mijn profiel 50 Mbps vermeld staat in plaats van 75 Mbps. dat lijkt niet overeen te komen met de geadverteerde maximale snelheid.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Robraven

Bedoel je dat je dit ziet in My Vodafone? Hier staat namelijk overal wel 75 Mbps vermeld.
Robraven

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Maartje ik bedoel inderdaad in My Vodafone, als ik hem benader vanaf mijn telefoon. Zie foto. De link die jij geeft brengt naar de Vodafone shop. Daar staat inderdad 75 Mbps vermeld. Maar dat is juist het punt. Na afsluiten van het contract blijkt het 50 Mbps te zijn, althans volgens bijgevoegd screenshot.

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all,

Het antwoord hierop is: Vooralsnog wordt alleen de snelheid van het 3G netwerk weergegeven in de My Vodafone app. Dus niet het 4G netwerk. Wat hier de reden van is weet ik niet. Wellicht dat dit in de toekomst wordt aangepast.
Robraven

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt
peper159

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een red super abonnement wat 75 Mbps moet halen.helaas ik kom niet verder dan 20 Mbps.
Met een iPhone 6.
Volgens de medewerker van Vodafone Amersfoort klopt dit ook.
Omdat er te veel klanten op een mast zitten. Maar er is hoop over een jaartje wordt het sneller.
Het zelfde verhaal kreeg ik ook in mei 2013.
Was alles maar zo snel als Vodafone 4 g stop nou met die reclame.
Wel jammer als je een duur abonnement hebt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic