Kockkie

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red plus loopt af.

Hallo,

Mijn Red plus abonnement loopt in November af, en nu wil ik dus gaan verlengen met de nieuwe iPhone 7+

Mijn Red plus abonnement word niet meer aangeboden en is vervangen voor Black met maar max 2GB in EU Roaming, wat niet genoeg is voor mij.
Bij mijn huidige abbo kan ik nog extra data blox bij kopen oa. 3GB en 1GB die ik in de 43voordeellanden mag gebruiken.


  • Krijgt Black ook deze bundels voor de reiziger?
  • Blijven de voorwaarden voor de blox actief bij mijn Red Plus als het stil zwijgend verlengd word?
  • Gaan de maandelijkse kosten omlaag, omdat ik het toestel inmiddels wel betaald heb na 2jaar? (€110pm)

KPN heeft al bundels voor gehele EU, wanneer gaat vodafone hier in mee? Gezien Vodafone in meerdere landen actief is zou dit het makkelijkst moeten zijn voor hun.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Kockkie
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de hulp ;)..... Dag Vodafone
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Beste ,

Ik zie uit je bericht dat je deze op vrijdag hebt geplaatst. In het weekend is het forum een stuk stiller dan doordeweeks (dat ligt aan de hoeveelheid activiteiten er zijn op het forum) die zijn meestal een stuk minder dan doordeweeks.
Als je snel op zoek bent naar een antwoord kun je dat het beste via, www.vodafone.nl/support/contact/ doen. Daarbij heb je vele keuze's zoals: telefonisch, Twitter, Facebook of de chat.

Kunnen we je nog steeds helpen met je vraag? Hoor het graag terug.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Kockkie ik ben erg benieuwd! Heb je inmiddels al een antwoord op je vraag gekregen?
Kockkie
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee geen antwoord. Ik ga naar KPN met mijn nieuwe abonnement,
Die blijven wel met 1GB bundels werken in het buitenland.
Kockkie
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jullie geven bij een prepaid klant betere bloxen en bundels dan iemand met een red plus abonnement die elke maand gemiddeld €150 kwijt is.

Bij You L kan je zelfs voor €10 1GB in de voordeellanden bij kopen, wat al standaard 1,5GB NL en 1GB EU is....

Wat bij Black dus niet kan. Jullie raken veel Europa klanten kwijt zo
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic