Petra13672

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red in het buitenland??

Ik heb een Vodafone red abonnement. Kan ik nu zonder kosten in Oostenrijk mijn raming aan laten staan zonder extra kosten. ??
Ik heb een extra buitenland xl abonnement kan ik dat nu opzeggen. ??
En anders hoe kan ik dat buitenland abonnement activeren.
Sorry voor al die vragen ????????????
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Haha geen probleem Petra13672 daar voor zijn we hier.
Het is afhankelijk van wanneer het abonnement is afgesloten.

Is het na November 2016 aangesloten dan staat dit standaard aan.
Is het abonnement aangesloten na April 2016 dan kan de optie aangezet worden via de afdeling migratie. Dit kost eenmalig 15 euro en zij zijn van maandag tot en met zaterdag bereikbaar via 1201. Zodra de optie aan staat kun je de alles 1 op reis uitzetten. Deze Blox is dan niet meer nodig.
Is het abonnement voor April 2016 aangesloten dan kun je of gebruik maken van de alles in 1 op reis of het abonnement laten migreren naar de juiste variant. Let op hier zijn kosten aan verbonden zoals migratie kosten etc.
Vanuit hier kan ik helaas niet controleren welke variant je hebt. Dit komt omdat wij niet in de systemen kunnen vanuit hier. Je kunt dit natuurlijk wel navragen bij de klantenservice.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Haha geen probleem Petra13672 daar voor zijn we hier.
Het is afhankelijk van wanneer het abonnement is afgesloten.

Is het na November 2016 aangesloten dan staat dit standaard aan.
Is het abonnement aangesloten na April 2016 dan kan de optie aangezet worden via de afdeling migratie. Dit kost eenmalig 15 euro en zij zijn van maandag tot en met zaterdag bereikbaar via 1201. Zodra de optie aan staat kun je de alles 1 op reis uitzetten. Deze Blox is dan niet meer nodig.
Is het abonnement voor April 2016 aangesloten dan kun je of gebruik maken van de alles in 1 op reis of het abonnement laten migreren naar de juiste variant. Let op hier zijn kosten aan verbonden zoals migratie kosten etc.
Vanuit hier kan ik helaas niet controleren welke variant je hebt. Dit komt omdat wij niet in de systemen kunnen vanuit hier. Je kunt dit natuurlijk wel navragen bij de klantenservice.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic