CdW

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red i.c.m. Op Reis Pakket

Ik heb momenteel een pakket met 500 MB en 200 minuten en onbeperkt sms i.c.m. het op Reis Pakket.
Aangezien ik vrijwel dagelijks in het buitenland (België) kom, heb ik destijds voor Vodafone gekozen vanwege het Op Reis pakket.
Inmiddels mag ik weer verlengen, maar vraag ik mij af of ik het Op Reis pakket kan behouden i.c.m. een Vodafone Red of Red Essential abbo?
Ik ben op de hoogte van de mogelijkheid tot Red Plus, maar dit is voor mij niet relevant, omdat ik aan de 200MB van het op Reis pakket genoeg heb.
Graag informatie over de mogelijkheden.
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @CdW,

Het OpReis Pakket bieden we niet meer aan bij de nieuwe abonnementen. Wanneer je verlengt kun je dit pakket daarom niet behouden.
Niels72

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo ik ben ook gebruiker van het op reis pakket, waarom wordt het dan nog verlengen genoemd? Als er geen winst meer in te behalen is bieden we het maar niet meer aan!?

Mvg,
Niels
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Verlengen is inderdaad een verkeerde term. Eigenlijk ga je gewoon een nieuw contract aan dan.

Gewoon niets doen en je huidige contract wordt telkens een maand meeverlengd. Hopelijk biedt Vodafone in de toekomst weer abonnementen aan die aansluiten bij mensen met een laag dagelijks gebruik in het buitenland. Red Plus en Op Reis Dagbundel zijn allebei een stuk duurder dan het oude Op Reis Pakket namelijk.

Dus totdat er wat nieuws is niets aan doen zou ik zeggen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic