Hoi @Sabjo
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Fijn dat je de community hebt gevonden en ik zal je proberen meer duidelijkheid te geven. Beetje slordig dat de klantenservice niet gewoon antwoord heeft kunnen geven op je tweede vraag, die is zo klaar als een klontje. Deze kan ik je namelijk zelfs uitleggen.
Goed, dus het antwoord op je tweede vraag of je nu een Red Together Extra en daar bovenop ook nog eens een Red Essential abonnement moet betalen. NEE, de klantenservice had eerst je contract over moeten zetten naar het contract nummer van je familielid en dan hadden ze je abonnement moeten omzetten naar Red Together Extra. Je gaat straks dus alleen maar Red Together Extra betalen en dan val je in hetzelfde clubje als je familielid en die extra persoon. Jullie delen dan met 3 personen de databundel (100GB als ze, de hoofd gebruiker met Red Together, geen klant bent bij Ziggo en 200GB als ze wel klant is bij Ziggo).
De hoofdpersoon, die Red Together heeft, gaat straks het volledige bedrag betalen en dan zou jij aan die persoon je eigen deel kunnen afdragen. Als de Red Together ook een Ziggo abonnement is dan betaal je 12,50 euro per maand maar heeft die geen Ziggo abonnement dan betaal je 15,- euro per maand. Zo simpel is het, niets meer en niets minder
Maar wat er mis gaat in het eerste deel van je verhaal, dat kan kan ik niet beantwoorden. Ik werk niet bij Vodafone en kan dus niet kijken wat er nu aan de hand is. Gelukkig zijn er Vodafone medewerkers aanwezig die je wel kunnen helpen. Zo is @Lycke Vodafone vandaag werkzaam en die zou met je mee kunnen kijken wat er nu aan de hand is. Zou je dan bij je instellingen van deze community alle gegevens willen invullen, dan kunnen ze sneller voor je kijken. Welke gegevens bedoel ik en waar kan je dat invullen, bekijk deze topic even. Als ze je bericht heeft gezien dan komen ze je graag verder helpen.
Succes en ik hoop dat mijn deel duidelijk was, heb je er nog vragen over, stel ze gerust