Sabjo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red essential overzetten naar red together extra

Goedemorgen, 

Een familielid van mij heeft een Red Together abonnement op haar naam, waaraan een ander familielid met een Red Together Extra abonnement is verbonden. Ik zou graag ook graag onder dit groepsabbonement willen vallen. Na 4! pogingen om mijn abonnement over te dragen naar het familielid met het Red Together abonnement, is het nu eindelijk gelukt. De cases werden steeds zonder bericht gesloten. Ik heb mijn toestellening verder netjes afbetaald. Tot vanochtend zag  ik nog niets veranderen in de My Vodafone app en stond het abonnement nog steeds onder mijn naam. 

Daarom zojuist met de klantenservice gebeld, die vertelde me dat ze nu nog handmatig het klantnummer gingen overzetten. Maar dus pas nadat ik gebeld had, terwijl je zou verwachten dat dat bij het overdragen van het abonnement zou gebeuren. Ik vind dat vreemd. 

Daarnaast kon de mevrouw van de klantenservice geen eenduidig antwoord geven op de vraag of  ik mijn Red Essential abonnement moest omzetten naar een Red Together Extra abonnement óf dat dit abonnement boven op mijn Red Essential abonnement komt, en wat dan mijn uiteindelijke abbonementskosten zouden zijn. Ze gaf wel aan dat ik hiervoor nog een keer naar de klantenservice moest bellen. Ik ben benieuwd!

Ik hoor graag van u!

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Sabjo 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Fijn dat je de community hebt gevonden en ik zal je proberen meer duidelijkheid te geven. Beetje slordig dat de klantenservice niet gewoon antwoord heeft kunnen geven op je tweede vraag, die is zo klaar als een klontje. Deze kan ik je namelijk zelfs uitleggen.

Goed, dus het antwoord op je tweede vraag of je nu een Red Together Extra en daar bovenop ook nog eens een Red Essential abonnement moet betalen. NEE, de klantenservice had eerst je contract over moeten zetten naar het contract nummer van je familielid en dan hadden ze je abonnement moeten omzetten naar Red Together Extra. Je gaat straks dus alleen maar Red Together Extra betalen en dan val je in hetzelfde clubje als je familielid en die extra persoon. Jullie delen dan met 3 personen de databundel (100GB als ze, de hoofd gebruiker met Red Together, geen klant bent bij Ziggo en 200GB als ze wel klant is bij Ziggo). 

De hoofdpersoon, die Red Together heeft, gaat straks het volledige bedrag betalen en dan zou jij aan die persoon je eigen deel kunnen afdragen. Als de Red Together ook een Ziggo abonnement is dan betaal je 12,50 euro per maand maar heeft die geen Ziggo abonnement dan betaal je 15,- euro per maand. Zo simpel is het, niets meer en niets minder 


Maar wat er mis gaat in het eerste deel van je verhaal, dat kan kan ik niet beantwoorden. Ik werk niet bij Vodafone en kan dus niet kijken wat er nu aan de hand is. Gelukkig zijn er Vodafone medewerkers aanwezig die je wel kunnen helpen. Zo is @Lycke Vodafone vandaag werkzaam en die zou met je mee kunnen kijken wat er nu aan de hand is. Zou je dan bij je instellingen van deze community alle gegevens willen invullen, dan kunnen ze sneller voor je kijken. Welke gegevens bedoel ik en waar kan je dat invullen, bekijk deze topic even. Als ze je bericht heeft gezien dan komen ze je graag verder helpen.

Succes en ik hoop dat mijn deel duidelijk was, heb je er nog vragen over, stel ze gerust 
 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Sabjo 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Fijn dat je de community hebt gevonden en ik zal je proberen meer duidelijkheid te geven. Beetje slordig dat de klantenservice niet gewoon antwoord heeft kunnen geven op je tweede vraag, die is zo klaar als een klontje. Deze kan ik je namelijk zelfs uitleggen.

Goed, dus het antwoord op je tweede vraag of je nu een Red Together Extra en daar bovenop ook nog eens een Red Essential abonnement moet betalen. NEE, de klantenservice had eerst je contract over moeten zetten naar het contract nummer van je familielid en dan hadden ze je abonnement moeten omzetten naar Red Together Extra. Je gaat straks dus alleen maar Red Together Extra betalen en dan val je in hetzelfde clubje als je familielid en die extra persoon. Jullie delen dan met 3 personen de databundel (100GB als ze, de hoofd gebruiker met Red Together, geen klant bent bij Ziggo en 200GB als ze wel klant is bij Ziggo). 

De hoofdpersoon, die Red Together heeft, gaat straks het volledige bedrag betalen en dan zou jij aan die persoon je eigen deel kunnen afdragen. Als de Red Together ook een Ziggo abonnement is dan betaal je 12,50 euro per maand maar heeft die geen Ziggo abonnement dan betaal je 15,- euro per maand. Zo simpel is het, niets meer en niets minder 


Maar wat er mis gaat in het eerste deel van je verhaal, dat kan kan ik niet beantwoorden. Ik werk niet bij Vodafone en kan dus niet kijken wat er nu aan de hand is. Gelukkig zijn er Vodafone medewerkers aanwezig die je wel kunnen helpen. Zo is @Lycke Vodafone vandaag werkzaam en die zou met je mee kunnen kijken wat er nu aan de hand is. Zou je dan bij je instellingen van deze community alle gegevens willen invullen, dan kunnen ze sneller voor je kijken. Welke gegevens bedoel ik en waar kan je dat invullen, bekijk deze topic even. Als ze je bericht heeft gezien dan komen ze je graag verder helpen.

Succes en ik hoop dat mijn deel duidelijk was, heb je er nog vragen over, stel ze gerust 
 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Sabjo . Welkom hier!

Zo te horen is er een beetje een potje gemaakt van je wijziging. Wat onhandig! 
Wat @Energieboy zegt klopt eigenlijk helemaal. Het klinkt dus ook of het nu wel goed gaat. Mocht je wel willen dat ik nog even wat zaken voor je check, vul dan je gegevens aan in je profiel en ik duik er even voor je in :-). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic