Hoi
Gouderakker Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Is dit omdat je een Ziggo abonnement hebt of kreeg je die 5GB er zomaar bij?
Als het gaat omdat je ook een Ziggo abonnement hebt dan kan het kloppen dat je deze nog niet hebt.
Zie info:Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden:
www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.
Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).
Is dit het niet dan zou ik nog even contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone zodat die er naar kunnen kijken. Of je begint een
chat te starten en dan hoef je niet te bellen
🙂Laat nog even weten of het is gelukt.