Zépherine

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red business bundel

Ik heb een red business bundel afgesloten maar nu vraag ik mij af:
- ik heb best veel belgische vrienden, als ik dan vanuit Nederland een smsje naar hun Belgische nummer stuur, moet ik dan betalen of zit dit in mijn bundel. En als ik in België zit en hun dan met mijn nederlands nummer stuur naar hun?
- als ik mijn internet, dataroaming in België laat aanstaan ,zit dit dan ook in mijn bundel of moet ik hier ook gewoon kosten voor betalen?

Groetjes
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @Zépherine

Weblink: https://www.vodafone.nl/zakelijk/shop/mobiel/abonnement/red/red-business.shtml

Zie alle voorwaarden, voordelen en tarieven die op betreffende informatie-pagina voor het RED business abonnement staan vermeld.

Er staat onderaan de webpagina en onderaan de tabel met tarieven vermeld:

"Bellen van Nederland naar de 43 Voordeellanden is niet inbegrepen."





Dat geldt ook voor sms-en.

En België is één van de Vodafone Voordeellanden.




Bellen en sms-en in België naar Belgische nummers valt dan weer wel binnen jouw tegoed. Zolang er maar geen grens tussen landen wordt overschreden.







Daarom is het verschil tussen de voorzetsels naar en in de Vodafone Voordeellanden van essentieel belang. Zeker als je geen torenhoge Vodafone factuur wilt krijgen
.





Bedankt voor het toekennen van kudo's aan dit antwoord, door op het duimpje-omhoog-button te klikken.









Succes !










Netwerker
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Als je vlakbij de grens zit kun je hem beter op Proximus ofzo vastzetten, ironisch genoeg is dat goedkoper dan gewoon Vodafone gebruiken als je contact wilt onderhouden met je Belgische vrienden...

De tarieven: 55 ct/minuut, 24 ct/sms (ex BTW). Beetje kromme tarieven, maar zo gaat dat in telecomland en Vodafone is daar helaas geen uitzondering op:
https://www.vodafone.nl/zakelijk/shop/internationaal/tarieven/op-reis.shtml
(van land naar land kiezen, daarna links Nederland, rechts België)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic