Aurora7

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red abonnement

Ik ben al jaren klant van Vodafone. Elk jaar moet ik zelf een nieuwe jaar contract afsluiten. Zelf kijken en zelf doen.
Waaroom sturen zij een mail of bellen zij met nieuwe opties aan bestande klanten?
En nu de Red abonnement ipv van 40 min Europa bellen, hebben zij 100 minuten.
Waaroom krijgen de bestande klanten dat niet? En KPN heeft een betere deal, onbeperkt bellen en sms in Nl en Europa.
wanneer gaat Vodafone deze offerte ook doen? Dan misschien blijf ik als klant. Anders niet.
4 Reacties 4
richieswek

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Onbeperkt bellen in NL en EU is op dit moment alleen mogelijk met een zakelijke abonnement bij Vodafone. Als je een Red abonnement hebt afgesloten met de voorwaarden dat je 40 min per maand naar de EU mag bellen dan veranderd dat meestal niet. Zodra je verlengt en je gaat mee met de nieuwe red voorwaarden geldt het dus weer wel. Soms is het gunstiger om in de oude voorwaarden te blijven: in het oude Red Super abonnement kreeg je gratis 1 multisimkaart erbij. De Red Super van nu, heeft dat dus weer niet.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic