bios

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Red abonnement telefonisch 2 jaar verlengd met iPhone 7 128gb

Gisteren mijn abb verleng bij Vodafone, dit gebeurde telefonisch waarbij het contract opgenomen wordt .
Leuke aanbieding voor € 34,- p/maand Red en € 408 bijbetaling voor de iPhone 7 128gb.

Vandaag echter nog geen bevestiging binnen gekregen of wat dan ook en dus even teruggebeld, na uiteindelijk aan de beurt te zijn opeens de verbinding verbroken ....
Weer terug bellen, niet even excuses, nee mevrouw ging gelijk zakelijk en niet al te vriendelijk vertellen dat ik 48 uur moest wachten en dan terug moet bellen of het wel goed komt .....

Vodafone, komt dit wel goed, bovenstaande maakt mij wat huiverig eigenlijk ?

En nu (13-9-2016) 12:45 uur eindelijk de bevestiging binnen van het contract MAAR ...
Ze hebben het contract veranderd naar €40,- per maand ipv de telefonisch afgesproken €34 per maand , dat pik ik dus even niet !
Er is nota bene een geluidsband van gemaakt door Vodafone dus het bewijs is er vanuit hun kant, maar ja hoe kan ik dat nu aantonen he ...

Vodafone graag actie hierin !

Update: (14-9-2016); gisteren later alsnog gelukkig ook een vriendelijke dame aan de lijn gekregen die wel professioneel an klantvriendelijk haar werk deed 😉
Zij wist mij te vertellen dat ik wel € 34,- per maand betaal maar dat ze dit niet op het overzicht kunnen zetten omdat dit een prijskorting was van €6,- per maand welke overeengekomen is met de chef van de bewuste medewerker welke mij telefonisch heeft geholpen met het contract. Hier zou ook aan aantekening van staan bij mijn gegevens en ordernummer en alles zou goedkomen zodra mijn verlenging ingaat. Ook nog een bevestiging gekregen van het maandtarief per sms.
Echter had ik toch echt liever zwart op wit het bewijs zoals het contract werkelijk is afgesproken dus € 34 per maand ipv € 40,-, nu ben ik alsnog bang dat ik hier later weer achteraan moet bellen en wederom mijn verhaal moet doen bij weer een andere medewerker.

Vodafone, graag ontvang ik per mail de jusite contractprijzen zoals afgesproken ?

Ps ik zou het waarderen als jullie binnnen 24 uur kunnen reageren

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hey ,

Uiteindelijk las ik je update en toch fijn dat je een beter abonnement kon krijgen :). Hopelijk ben je hier verder tevreden mee. En leuk om te horen dat je erg tevreden bent met het telefoongesprek en dat alles goed is afgehandeld uiteindelijk.

We kunnen je alleen helaas niet helpen met de mail (dit is omdat het forum niet de interne systemen gebruikt waardoor vragen met privégegevens en controle vragen niet hierop kunnen worden beantwoord). Als je de mail nog echt wilt ontvangen moet dit echt gebeuren via de klantenservice. Had je graag geholpen helaas lukt dat echter niet :(.

Hopelijk mag en kan ik je wel veel plezier wensen met je nieuwe iPhone 7 en RED abonnement :)!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. het topic zal binnenkort worden gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic